Zin om ook in okt/nov. 3-4 weken door Argentinie rond te trekken of samen op te starten!?
Ik hoor graag van je.
Groetjes Maaike
Zin om ook in okt/nov. 3-4 weken door Argentinie rond te trekken of samen op te starten!?
Ik hoor graag van je.
Groetjes Maaike
Goeiedag maaike, weet jij iets van het weer op dat moment aan de kanten van buenos aires? Was eerst van plan om in oktober naar costa rica te trekken maar dan zit je in het regenseizoen. Ik ben nu wel geen zonneklopper maar wat zon tijdens de vakantie is toch wel een vereiste… Grtjs Hans
Hoi Maaike,
Ik weet niet hoe ver jouw plannen al gevorderd zijn ondertussen, maar ik ben zelf ook van plan rond die tijd ongeveer 4 weken te gaan backpacken. Ik heb nog niets geregeld, dus ik kan nog alle kanten op. Ik heb wel al bedacht dat ik naar Midden- of Zuid-Amerika wil. Argentinië klinkt wel erg leuk, zeker een bestemming om te overwegen!
Ik hoor graag van je.
groetjes,
Peter
Hoi Maaike,
Ik weet niet hoe het met je plannen staat, maar ik ben ook van plan om rond oktober of november naar Argentinie te gaan… Ik wil graag een cursus spaans in buenos aires doen om mijn spaans te verbeteren…Had je in gedachten om op elke plek kort te verblijven, verwilligerswerk te doen of een cursus te volgen of wil je alleen rondreizen?
Ik hoor graag van je…
groetjes, Len (vr, 25jr)
Hoi Hans,
In Oktober / November is het weer perfect in Buenos Aires. Het begint nu al iets warmer te worden maar dan zal het ongeveer 25 graden en zonnetje zijn. Ook koelt het snachts niet echt af waardoor je nog lekker in je t-shirtje buiten kan zitten. Zelfs in Patagonie overleef je het nog wel met 14/15 graden en zonnetje.
Veel succes iedereen die naar dit prachtige land komt.
Groetjes