Wie gaat er mee naar Argentinie okt10

Hoi, ik ben een single dame van 37 jaar en wil in oktober ca. 3 weken door Argentinie rondreizen. Ik ben geen backpacker en ga graag wat comfortabeler op reis. Ik wil graag naar Buenos Aires, Patagonie en Mendoza of Iguazu. Wie wil er mee?

Hoi

het lijkt mij wel wat, wat denk je financieel kwijt te zijn voor deze 3 maanden? Ik ben een single dame van 41 jaar en wil wel een avontuurtje aangaan en iets vand e wereld zien.
Graag hoor ik van je. Ik kom uit de buurt van Gorinchem, en jij?

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik ga maar 3 weken en niet 3 maanden. Dus ik weet niet of je dan nog geinteresseerd bent. Ik hoor het wel. Groetjes Angela

3 weken vind ik ook al best hoor, wil je daar gaan rondtrekken of op 1 vaste plek blijven?

gr. Manuela

Hoi Manuela,
Ik wil graag gaan rondtrekken. Eerst een paar dagen in Buenos Aires en daarna langs de oostkust naar het zuiden helemaal tot aan Ushuaia. Daarna of naar Mendoza of naar de Iguazu watervallen.
Ik heb gekeken naar rondreizen, maar de meeste combineren Argentinie met Chili en beperken zich tot Patagonie. Mij lijkt het juist om de laatste paar dagen nog even van het mooie weer te genieten en wat noordelijker te gaan. Voor een retourtje AMS-BUE ben je zo’n € 1.000,-- kwijt en als je als ook in Argentinie wil vliegen nog een keer € 1.000,–. Ik logeer bij voorkeur in hotels of b&b. Ik heb een collega in BUE dus hij kan me nog wat tips geven over goede logeeradressen. Ik denk dat je al gauw aan logies, eten en excursies zo’n € 1.500,-- kwijt bent. Vanaf eind september is het de mooiste periode om naar Argentinie te gaan. Als je geinteresseerd bent, hoor ik graag wat meer over je. Wie je verder bent, wat je doet etc. Groetjes Angela

He dames,

Wil ook graag die kant op, maar okt 2010 moet ik al weer lang aan het werk zijn. Staat voor jullie die data vast?

Groetjes
Eveline

Hoi Eveline,
Bedankt voor je reactie. In verband met mijn werk ben ik echt gebonden aan oktober. Eerder lukt niet. Daarnaast wordt het vanaf oktober pas echt mooi weer in Argentinie.
Groetjes Angela

Hey Dames,

Hebben jullie al toevallig op de site van shoestring gekeken? Daar staat een gave rondreis van Argentinie en Brazilie?

Groetjes

Malimi

Goeidag, ben nog aant twijfelen tussen costa rica en argentinie. Maar het weer blijkt in costa rica in die periode niet zo goed te zijn. Ben ook van plan om dan in oktober richting buenos aires te trekken en de watervallen. Alleen t zuiden staat niet op het program, alhoewel er niks vast staat… Moest ik uiteindelijk ook naar argentinie trekken laat ik u wel iets weten en dan zien we wel. Want ik heb gelezen dat je schreef dat het weer in oktober goed is. Altijd intressant om te weten, want men hobby is skydiven en keou graag in buenos aires eens uit ne vlieger springen. Grtjs Hans