Buenos aires januari 2009

Hallo,
Ik ben Ireen 33 jaar en vertrek in januari voor 4 mnd naar Argentinie en Costa Rica. Ik ga 4 mnd spaans doen in Buenos Aires via taalschool Lingua.
Ik ben een absolute beginner wat spaans betreft, maar heb er wel heel veel zin in. Ik wil 4 weken spaanse les volgen om vervolgens te gaan rondreizen. Heb nog geen idee waar ik naar toe ga. Alleen de eerste 4 weken liggen vast. Wel wil ik graag naar Ushuaia, snowboarden in Mendoza en natuurlijk de watervallen van Iguazú bezoeken.Wat hier uiteindelijk allemaal van terecht gaat komen weet ik niet. Ik ga niet al teveel uitstippelen van te voren, ik wil me laten verassen door datgene wat op mijn paadje komt. Begin of midden april wil ik nog een maand naar Costa Rica vliegen, om daar te chillen op het strand en de jungle te ontdekken. Wie gaat er ook in januari die kant op? Dit wordt m’n eerste reis die langer duurt dan 3 weken. Hoop op leuke reacties van jullie…

Snowboarden gaat lastig worden hoor, midden in de zomer :slight_smile: Voor andere tips, zie je persoonlijke berichten.