Mekongeyes.com

wij zijn een trip over de Mekong aan het plannen.

Heeft iemand ervaring met mekongeyes.com?

Mekong Eyes Cruise
9/150 KDC No 9, Road 30/4
Ninh Kieu District
Can Tho City
Viet Nam

Wij moeten een bedrag aanbetalen en zijn aan het bekijken of dit betrouwbaar is.

Dank voor jullie reacties

je kunt eens kijken op deze website. Misschien staat hij er tussen.

anders vragen aan iemand ter plaatste.
Als je super zeker wilt zijn zou ik een pakken uit een recente reisgids.:chin:

En waar ga je het boeken? Op can tho zelf of vanuit Ho Chi Minh?
Ik raad jullie aan als je de mekong wil bezoeken via een tour/en niet zelfstandig raad ik je aan om de tour te doen vanuit Ho Chi Minh (vervoer inbegrepen,…)

1 like

Ik zou gewoon ter plekke regelen. Betrouwbaar of niet, een bedrag in het buitenland aanbetalen brengt altijd risico met zich mee.

Het is in Azie heel normaal dat je dingen pas de week van vertrek boekt en aanbetaalt.

Hallo Elrosso (ikke?),

Ik heb deze site bekeken en in een schema zitten fouten. Andere regeerders hebben hierop gereageerd dat dit niet professioneel overkomt en enige reserve hebben met dit bureau.
ook de prijs van ongeveer $600 voor

transfer pp naar Chau Doc met speedboot
overnachten Chau Doc
Transfer Cai Be over de weg
Inschepen op boot in Cai Be en tour Cai Be
overnachten op boot
transfer Saigon

Is een forse prijs.
Misschien dat andere mensen dit kunnen weerleggen?

gr
Ton.

1 like

Ton, ja ik ben ikke

de 600 dollar is voor 2 personen. Tuurlijk een groot bedrag maar wij zouden het zonde vinden deze trip met overnachting te missen doordat hij vol is geboekt wanneer we volgend jaar in Asie zijn. Wij komen vanuit Phnom Penh en hebben 3 dagen om via de Mekong in HCMC te komen.

Ik ben er achter gekomen dat Handspan travel uit Hanoi hier achter zit.
De website is geregistreerd op:
Registrant:
Handspan Adventure Travel
To 17 Cau Dien
Hanoi
VN

Domain Name: MEKONGEYES.COM

Administrative Contact, Technical Contact:
Handspan Adventure Travel http://source.domaintools.com/email.pgif?md5=8134f9e2482986744a3edc1849dfc722&face=arial&size=9&color=000000&bgcolor=FFFFFF&face=arial&size=9&color=0000FF&bgcolor=FFFFFF&format[]=underline&format[]=transparent&format[]=transparent
To 17 Cau Dien
Hanoi
VN
++84 913220615

Record expires on 02-Oct-2012.
Record created on 02-Oct-2007.

Domain servers in listed order:

NS81.WORLDNIC.COM 205.178.190.41
NS82.WORLDNIC.COM 206.188.198.41

Hier kan ik goede recensies over vinden.

Je kan ook in Phomn Penh een tourtje boeken, welke je via de Mekong Delta naar HCMC leidt. Zelf heb ik goede ervaringen met dit bureau (ter plekke geboekt): Cambodia Travel | Tailor-made Tours | Mekong Adventures

Enneh: zelfs als deze specifieke tour vol zit, dan zijn er minstens 10 andere bureaus die bijna hetzelfde aanbieden!

De 300 USD p.p. is aardig prijzig. Dit is erg prijs/kwaliteit afhankelijk. Ik ken het programma niet, maar kijk zeker even wat voor overnachtingen ze aanbieden en welke boot zij gebruiken. Je kan het dan beter vergelijken. Voor 300 USD p.p. mag je best wat krijgen denk ik. Er zijn vast goedkopere opties te vinden. Het is niet wat voor kwaliteit je kiest.

Als je een aanbetaling moet doen of het hele bedrag moet betalen van te voren, zorg dan zeker dat je vouchers krijgt toegestuurd. Zeker als je een tour in Vietnam boekt en hij begint in Cambodja, dan neem je wel een risico. Het is dan wellicht beter om in Cambodja te boeken. Mocht het misgaan, kan je altijd in Phnom Penh nog het bureau opzoeken.

1 like

Alles is goed gegaan. Goed verzorgd en perfecte communicatie. Een echte aanrader!