Hallo allemaal
Weet er iemand een leuke boottocht over de Mekong van Ho Chi Minh naar Phnom penh.
Wij hebben hier 4 dagen, 3 nachten voor voorzien. Ik vind wel boottochten maar die zijn toch vrij duur ( bijna 500 dollar per persoon). Tips en ervaringen zijn welkom.
groetjes
hoi,
kijk maar eens rond op www.mekongvietnam.com hier zijn de tours wel betaalbaar. Er staat verder nog veel meer interessants op, succes!
Groetjes, Melanie
Hai Sylvia,
deze trips zijn erg goed lokaal te regelen en kosten zeker geen $500,-Helaas weet ik niet meer precies hoeveel ik betaald heb vorig jaar ik meen rond de $60,-.
Shop wat rond aangezien de prijzen redelijk kunnen verschillen.
Wat wel een aanrader is als je deze trip gaat ondernemen: een homestay, een overnachting bij een lokale familie ergens op een eiland in de mekong.
succes
Hallo
Bedankt voor de reacties. Op de opgegeven website heb ik jammer genoeg niet gevonden wat ik zocht.
Zijn de trips van 4 dagen/3 nachten ook gemakkelijk ter plaatse te regelen of gaat het eerder om 3 dagen/2 nachten?
Was het volgens jullie de moeite waard?
Alvast bedankt voor de tips.
groetjes
Hoi Sylvia,
Misschien dat je op deze website nog iets kunt vinden:
ter plekke regelen is het makkelijkste. Daar kun je echt van alles boeken voor echt heeeeeel veel goedkoper dan 500 euro. Wat een asociaal bedrag zeg.
succes ermee 
Niks meer aan toe te voegen
lekker daar regelen.