ik ben nu op wereldreis en zit op dit moment in mongolie…
hierna ga ik weer naar china en reis ik door naar vietnam, combodja (laos) en thailand, ik weet nog niet prezies hoe die route er uit gaat zien… maar het had mij heel gaaf geleken om dit op de brommer te doen… zoals echte aziaten:chin: haha
misschien is er nog iemand die dit ook leuk lijkt en zin heeft om in die tijd met mij mee te gaan…??
ik weet de preciese datum dat ik in vietnam aankom nog niet maar daar kunnen we het altijd nog over hebben…
ik heb al wel heel veel dingen die ik wil zien/doen…
ik ben alweer in china, en hoop nog steeds dat iemand dit leuk lijkt…!!!
hoeft natuurlijk niet allemaal op de brommer… kan ook op de motor! haha nee ik ben open
voor suggesties!!! (ik kan trouwens geen motor rijden hoor…)
Klinkt we lache wat je aan het doen bent.
Kan helaas niet mee. Ben nog thuis. Half aug ga ik transib doen en dan 5 maanden rond reizen in china, vietnam,cambodia, thailand, india etc…
Zie wel hoever ik kom.
Maar met de brommer of motor rondtoeren lijkt me wel wat. hou het in me achterhoofd. Wil nog niet te veel plannen. zie daar wel.
Heb je Viasa’s van te voren moeten regelen in nl of ter plekke vlak voor je naar ander land ging? china en transsib heb ik al rond.
alleen vietnam heb ik van te voren moeten regelen, maar india en myanmar (als je dat ook wil doen) moet je ook van te voren regelen, alleen heb ik dat niet gedaan omdat ik daar obviously niet naar toe ga… haha
als je iemand weet die wel mee kan… zeg het voort!! ik hoop echt dat stuk samen te gaan…
ga nu china al alleen door… (niet helemaal hoor) maar ik ga graag voor een tijdje samen met iemand… nou ja ik wens je heel veel plezier op je reis!!!
mongolie countrysite is prachtig mocht je daar ook nog uitstappen…!