Meeting

Ziet er heel lekker uit! Ik ben voor! :smiley:

goed zo nu de rest nog, gelukkig hebben we nog even de tijd!

Ik ben ook voor!
Alleen vind ik de menukaart beetje prijzig :smiley: haha, maar goed, hopelijk heb ik wat meer geld tegen dan :smiley: !

Mmmmmm krijg honger van de kaart :slight_smile:

dat bananendessert :wasted:

Voor mij dus ook zeker ok

**@mutlu
zo eventjes hier rond koekeloeren. Zaterdag 14 mei prima ik zal het noteren!
hmm denbosch prima hoor

zo ik vind het goed hoorJ ik kijk over tijdje weer wel hier:P**

dames vergeet de meeting niet he, hij zakt steeds verder naar beneden!

Ja móet idd gebeuren betwijfel alleen of ik vrij kan krijgen van mn werk aangezien ik die weken daarvoor ook al vrij heb moeten vragen omdat ik dan bij Askim ben :frowning:

Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App

hey meiden!!!

Als jullie het leuk vinden denk ik dat ik ook wel mee wil!!!

xxx

imt ik vind het prima lizzy had het er ook al over, kijk maar wat de andere er van vinden! :slight_smile:

IMT: Natuurlijk vinden we het leuk als je ook meekomt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd

@IMT: dat hoef je toch niet te vragen? Iedereen is welkom!!! (toch?)

IMT Tuurlijk ben je ook welkom!!!
Iedereen is welkom!!!

ahhh wat zijn jullie toch een schatten!!!
gELUKKIG DAT jullie het leuk vinden!S

:slight_smile: hoe meer zielen hoe meer vreugde toch! Zet je jezelf even in het lijstje?!!

Meiden, zoals ik zie hebben we dus waarschijnlijk zaterdag 14 mei een meeting in den Bosch…! heel leuk, ik ga kijken of ik vrij kan krijgen, heb mn rooster namelijk nog niet voor mei, maar anders ga ik zeker mee!

xxx Ansje

*Zaterdag 14 mei *meeting!!!

Ik wil mee:

*fieeh *
svelfu
michelle
cindy
*mutlu *
mirke
angela (o.v.b eventuele vakantie)
liesje
***lobje ***
Imt
(lizzy)
(ansje)

Meiden, ik kan mee! heb vandaag vrij kunnen krijgen voor de 14e en de 15e! kHeb er heel veel zin in! Stom, normaal vind ik dit soort dingen altijd een beetje eng, maar nu is het net of ik iedereen al goed ken, en vind het super leuk om iedereen in het echt te zien!

:smiley: xxx Ansje

*Zaterdag 14 mei *meeting!!!

Ik wil mee:

*fieeh *
svelfu
michelle
cindy
*mutlu *
mirke
angela (o.v.b eventuele vakantie)
liesje
***lobje ***
Imt
Ansje
(lizzy)

Ansje: Super dat je vrij hebt kunnen krijgen en dat je mee gaat naar de meeting.

leuk ansje dat je ook mee kan en nee het is eerst even vreemd, maar ik kan je garanderen na een 30 a 40 minuten dan is het net als hier op ww :wink: