*Zaterdag 14 mei of zondag 15 mei *
meeting voor meiden van tlk!!!
Ik wil mee:
fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu
mirke
liesje
wie nog meer???
Ik wil mee:
fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu
mirke
liesje
wie nog meer???
Sorry meiden dat ik nu pas reageer! ![]()
Maar ik wil ook zeker van de partij zijn! ![]()
Mij maakt het ook niet zo heel veel uit waar het is op dat half uurtje rijden zal het niet aankomen. En ook ik heb mijn rijbewijs, dus zou ook perfect kunnen rijden. ![]()
Zoals fieeh ook al heeft gezegd, liefst zo vroeg mogelijk in mei of dat nu een zaterdag is of een zondag, dat maakt mij niet zo’n verschil uit ![]()
En qua planning, van dat gaan eten en eventjes de beentjes los laten vind ik een prima plan, maar ik weet natuurlijk niets zijn daar dus vind het al moeilijker om mee te helpen zoeken naar een goed restaurantje, maar ik ga toch eventjes het internet af zoeken !!
gezellig lobje ik zet je in de lijst!!!
Ik wil mee:
fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu zaterdag of zondag
mirke
liesje
lobje zaterdag of zondag
cynthia op zondag!
wie nog meer???
Ik zal er niet bij zijn,15 mei heb ik al iets waardoor C bij een oppas is en dus wil ik hem 14 mei niet ook nog eens bij een oppas brengen.
shit! nee 2 keer oppas is niet handig, wie weet vinden we nog een oplossing!! zou wel leuk zijn natuurlijk!!
Ik wil mee:
fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu (za of zo)
mirke
liesje
lobje (za of zo)
Cynthia (zondag)
Ik wil mee:
*fieeh (za) *
svelfu
michelle
cindy
mutlu (za of zo)
mirke
liesje
lobje (za of zo)
Cynthia (zondag)
My maakt het niet uit za of zo geen probleem
@lobje
echt heb jij je rijbewijs:D dat wist ik niet:D
Ik wil mee:
*fieeh (za) *
svelfu
michelle (za of zo)
cindy
mutlu (za of zo)
mirke (za)
liesje
lobje (za of zo)
Cynthia (zondag)
Voor mij hangt het er een beetje vanaf wat de planning gaat worden, waar, hoe laat etc en of Z mee kan of dat ik iets moet regelen. Ik hou het even in de gaten.
Komen er nog meer mensen??
Ik wil mee:
*fieeh (za) *
svelfu
michelle (za of zo)
cindy
mutlu (za of zo)
mirke (za)
angela (za o.v.b eventuele vakantie)
liesje
lobje (za of zo)
Cynthia (zondag)
*Zaterdag 14 mei *meeting!!!
Ik wil mee:
*fieeh *
svelfu
michelle
cindy
*mutlu *
mirke
angela (o.v.b eventuele vakantie)
liesje
***lobje ***
Dames ik heb de meeting terug gezet op een zaterdag, want tot nu toe was cynthia de enige die niet op zaterdag kon, maar zij gaat lekker een tijdje weg, dus dacht ik dan zetten we hem gewoon op de 14e!!! Zaterdagavond ergens in de stad is ook wel gezelliger, dan een zondag en makkelijker vanwege de maandagmorgen dat iedereen weer vroeg op moet!!!
**
Nu moeten we nog een plaats vinden waar we het gaan houden EN wat we gaan doen.
Ik hoor graag jullie ideeen!!!
Ik zou zeggen bij mij zijn jullie allen welkom maar dat zal qua transport redelijk onhaalbaar zijn denk ik ![]()
In een stad die wat centraal ligt voor iedereen een leuk restaurantje uitzoeken en nadien nog iets lekkers drinken? Alleszins een rustig restaurant waar we kunnen babbelen én liefst aan bv. een ronde tafel zitten zodat we met iedereen kunnen babbelen en niet per 4 zitten ofzo.
Kijk er al naar uit!
jups, ik ben ook voor iets lekkers te gaan eten ( mijn voorkeur is natuurlijk turks!
) en dan gezellig nog een stapje in de wereld zetten, maar naar ergens waar er een beetje zot kan gedaan worden, maar voor de mensen die daar geen zin in hebben ook gewoon nog lekker kunnen voort kletsen! En een plaats. Ja een vrij centraal punt, maar ik weet echt amper iets zijn in Ned. dus daar kan ik moeilijk mee helpen.
Hmm, waarschijnlijk zit ik dan al in Turkije. Anders had ik graag mee gewild!
Meiden ik heb een keer eerder een meeting gedaan en we begonnen in een cafeetje rond 15.00, daar hadden we de tijd om op iedereen te wachten en toen gingen we met verschillende auto’s richting het restaurant, waar we om 19.00 hadden afgesproken, natuurlijk een turks restaurant, waar na die tijd heerlijk gedanst kon worden. Dit restaurant zat in den bosch… weet niet of dat een beetje te doen zou zijn voor iedereen? Ook lag het niet ver van het station, voor degene die met een trein kwamen… alleen moet je dan weer vroeger terug.
*Ik zal eens bij de oude topics zoeken naar hoe dat ding heete, want was wel super gezellig toen! *