Meeting

Wellicht is het makkelijker om hier verder te praten over een meeting? Anders wordt het zo onoverzichtelijk!

Ik persoonlijk vind Utrecht altijd een mooi punt. Lekker centraal!

Utrecht vind ik ook prima ^^

Hoe ik het nu kan inschatten zijn de zaterdag 14, zondag 15 en de zaterdag 21 en zondag 22 mei nog vrij… wie weet dan een meeting?

wie zou er dan kunnen en willen??

En dan nog de vraag waar en wat willen we doen!!!

utrecht is in nederland wel lekker centraal, echter voor de mensen uit belgie is het misschien iets verder dan bijvoorbeeld breda, rotterdam of dordrecht :slight_smile:

Waar zouden we eventueel heen kunnen gaan?
Een cafeetje… Maar is dat niet wat klein haha ligt eraan hoeveel er komen :)!
Het moet wel ergens zijn waar we lekker kunnen babelen en lachen, dat is toch wat we willen :slight_smile:

Wat mij betreft is Utrecht prima. Ik heb allen geen idee hoever dat reizen is voor de Belgische meiden onder ons. Zelf doe ik er vanuit Limburg ander half uur over. Ik zal eens nadenken over wat we zouden kunnen doen. Wel moet er rekening gehouden worden dat het voor iedereen te betalen is.

cindy in het verleden hebben wij een meeting gehad in den bosch
eerst naar een cafe geweest, waar iedereen rustig naar toe kon komen en daarna om 19 uur naar een turks restaurant. Daar heerlijk de hele avond gedanst op turkse muziek en lekker eten.
Iedereen had voor die dag 70 euro ingelegd en daar kwamen we goed mee uit! Maar goed het kan ook voor minder als je alleen gaat voor het restaurant of bij iemand in huis…

hoeveel meiden komen er eigenlijk uit belgie die bij ons zitten???

ik ga meelezen nadenken en reageren!

IK EN SVELFU !! :smiley: Maar liefst idd zo vroeg mogelijk mei, onze examenperiode begint eind mei, of toch de mijne :smiley: !

De plaats maakt voor ons niet echt uit, als we er maar geraken :smiley: , ik weet ook niet goed welke plaatsen er dicht bij België liggen eerlijk gezegd :blush: !

@cynthia
ik vind utrecht ook wel een mooi punt!

@mutlu
ik vind alle datums goed hoorJ

• ja klopt voor de mensen van belgie is het veel verder… misschien kunnen we beter Rotterdam of Dordrecht pakken meiden?

@cindy
ik denk inderdaad eerst cafétje daarna ’s avonds restaurant

@mutlu
dat klinkt goed van den Bosch.

ik denk dat lobje ook wel komt uit belgie

Als we over de bestemming uit zijn kunnen we gaan rondkijken wat er waar te doen is.
maar eerst even vragen wat de dames uit belgie goed vinden.
Misschien vinden ze utrecht te ver maar misschien niet eventjes kijken.
en misschien mogen ze bij iemand blijven logeren dat is ook fijn bij mij maximaal 3! (zullen me ouders blij mee zijnJ haha nee hoor grapjeJ vinden ze wel gaaf).
Voor de rest… nog geen idee eerst maar eens kijken wie er komen en welke plaats geschikt is!

Heb net even gekeken op de routeplanner!

Naar Utrecht is het iets meer dan 2uur rijden voor ons met de auto
Dordrecht is anderhalf uur, dus héél veel verschil maakt het niet …!

Maar ik weet natuurlijk niet of we met de auto komen :smiley: al zou het wel lukken, want ik en svelfu hebben beiden ons rijbewijs!

Rotterdam ligt dicht bij Rotterdam dus dat is ook een optie:
Dordrecht is 1,5 uur vanuit Brussel
Dordrecht is 50 minuten vanuit utrecht
1 uur en 15 minuten vanuit almere
1,5 uur vanuit Venlo
1 uur en 10 min vanaf Amsterdam

Utrecht is:
utrecht is 2 uur rijden vanuit brussel
45 minuten vanuit Rotterdam
45 minuten vanuit Amsterdam
1,5 uur vanuit Venlo

dus meiden kyk maar even wat het leukste lijkt

en lobje kan eventueel wel naar mij komen hebben we over gehad! en gaan we samen door naar de meeting(A)

en rotterdam heeft volgens mij het meeste turkse restaurants?!

Ik wil mee:

fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu
liesje

wie nog meer???

@mutlu
ik heb geen idee eigenlijk zouden we buiten dit forum moeten kyken waar iedereen woont zegmaar. en dan beslissen…
ik heb wel een restaurant gevonden voor utrecht als we daar eventueel naartoe zouden gaan:

Eventueel restaurant Utrecht:
In Utrecht is er een restaurant genaamd Pamukkale dit is een Turks restaurant.
het eten is niet al te duur hier en ziet er wel goed uit opzich!
dit restaurant is in de buurt van het station paar straten maar!
er zijn hier ook groepsmenu’s
minimaal 10 personen kun je uit 4 menu’s kiezen
van 21,00/28,25/34,00/27,50/23,50 per persoon
dit is voor hoofd en na gerecht!

er is ook nog een onbeperkt open buffet warm en koud maar dit is voor groepen vanaf 30 personen en ik denk dat we dat niet gaan halen…

ik geloof alleen niet dat daar mogenlijkheid is op dansen als ik dat zo zie… maar weet het natuurlijk niet zeker!

ik weet trouwens ook een SUPER goed all inclusief restaurant in Breda
hier kan je alles bestellen wat je wilt drinken ook behalve alcoholische dranken je kunt er zelfs kikkerbillen bestellen bleh!

Vanaf 15 betalende volwassenen kunt u gebruik maken van het 3-uurs arrangement en ontvangt u 10% korting op uw Proeverij. Dit arrangement kan in het weekeinde alleen besproken worden om 16.45 of 20.00 uur. Bij andere aanvangstijden betaalt u de reguliere arrangementsprijs.
Informatie over ontbijt-, lunch- en brunchbuffetten of high tea worden op aanvraag verstrekt.

prijzen:
**Vrijdag t/m zondag
proeverij: 2 uur,27 euro- 3 uur 32 euro per persoon
kinderen 4 t/m 12: 2 uur 12,50 euro/ 3 uur 15 euro kinderen van 0 t/m3 jaar zijn gratis
60 plussers: 2 uur 24,50 3 uur 29,50 eur
**
Proeverij 2 uur € 27,00 3 uur € 32,00Kinderen 4 t/m 12 2 uur € 12,50 3 uur € 15,00 (0 t/m 3 jaar gratis)60-plussers 2 uur € 24,50 3 uur € 29,50
Proeverij 2 uur € 27,00 3 uur € 32,00
Proeverij 2 uur € 30,50 3 uur € 37,00Kinderen 4 t/m 12 2 uur € 15,00 3 uur € 17,50 (0 t/m 3 jaar gratis)60-plussers 2 uur € 28,00 3 uur € 34,50

@mutlu
ooh dansen? hihihi :smiley: dat kan niet daar in breda in elk geval en bij dat turks restaurant denk ik ook niet… maar even voor de duidelijkheid schatjes:) ik ga echt never nooit dansen (A)(A) ik ga wel filmen dan kunnen jullie dansen en heb ik een excuus:):D:D:D