Meeting

Ik denk dat uit België komen: ikke, Fieeh, Pookie, Svelfu, Lobje. Ik wil gerust met de auto rijden hoor en met 5 kunnen we in één wagen. Denk niet dat ik op de vermelde data al iets te doen heb. Lijkt me erg leuk!

michelle wat is je excuus???

oooh liesje dat zou wel heel geweldig zijn!

Ik wil mee:

fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu
mirke

wie nog meer???

goedzo meiden gaat de goede kant op!!!
zullen we er gelijk maar een datum bij zetten???

:dag:

@mutlu
mijn excuus is dat ik de camera vast hou film en fotos maak en echt geen tijd heb om mee te doen want daar word ik stik zenuwachtig van en dan word ik ineens een wandelende tak want als ik dans ziet het er echt niet uit ik ga egt niet dansen mensen :smiley: neverrr :D:D:D zelfs in barstreet niet met me vriend ik vind het verschrikkelijk:D maar wel leuk andere blij te zien dansen:P

• ja laten we er een datum bij zetten!
    zouden mensen op zondag of op zaterdag kunnen ik denk dat mensen eerder zaterdag willen zodat ze zondag kunnen uitslapen?

huh liesje ik had je er toch in gezet???

*Ik wil mee:

fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu
**mirke
liesje
**

wie nog meer???*

Nu sta je er ook bij liesje

1 like

welke datum pakken we meiden?

die eerste van mei dan maar he aangezien dat beter uitkomt met tentamens!

als alles goed komt is er zaterdag 14 mei een meeting!!!

schrijf je snel in voor deze geweldige meeting meiden laat de kans niet liggen maar grijp hem!!

haha goed zo michelle!!

*Zaterdag 14 mei of zondag 15 mei *
meeting voor meiden van tlk!!!

Ik wil mee:

fieeh
svelfu
michelle
cindy
mutlu
mirke
liesje

wie nog meer???

Als ik niet op studiereis moet, dan moet ik zoiezo werken die dag… Dus de zaterdag wordt al niets voor mij… :frowning:

Cynthia: Kun je misschien regelen op je werk dat je iets eerder weg mag.

Mijn bazin is met zwangerschapsverlof, dus ik kan niet eerder weg want ik zit alleen op de zaterdag. En aangezien ik dan ook nog een groot stuk met de trein moet wordt dat dan een stuk eerder weg…

hmmm misschien dat het nog op zondag kan, maar ja dat laat ik aan de andere over!

dames ik heb het lijstje even aangepast, willen jullie er even bijzetten of je een voorkeur hebt voor een za of zo!!! dan gaan we uiteindelijk voor meeste stemmen gelden!!!