Meeting

Ik wil ook meee! Maar ik woon ook in België dus zou wel met iemand mee moeten rijden die ook van hier komt…en ik moet ook weten om hoelaat we dan gaan vertrekken want ik dénk(!) dat ik pas zaterdag op de middag terug kom van Italië…dus als jullie me dat allemaal eventjes laten weten ga ik zeker mee!!!

Hey Pookie, ik had sowieso al voorgesteld om te rijden naar NL. Dus afhankelijk van met hoeveel we zijn (Fieeh, Lobje, Svelfu?) kunnen we misschien allemaal samen rijden. Er kunnen 4 mensen met mij mee.

Okeee dat is goed, dan wil ik wel mee! Als het definitieve uur bekend is en ik mee kan tenminste…Dus als iemand daar snel over wil beslissen hihi :smiley:

Leuk Pookie, dat je ook meegaat waarschijnlijk! Handig zo met zn allen vanuit België! Ik had van Mutlu begrepen dat we waarschijnlijk vanaf ong. 15.00 ergens wilde afspreken…

Weet iemand of Den Bosch aangesloten is bij het nachtnet van de NS? Is er anders iemand die op de terugweg langs Utrecht ofzo komt, met wie ik tot daar mee kan rijden, zodat ik verder met de trein naar huis kan? Dan hoef ik daar geen rekening mee te houden, anders moet ik zo vroeg naar huis… :slight_smile:

ansje klopt ık dacht als we verzamelen tussen 15 en 16 uur hebben we lekker lang de tıjd voor degene dıe ook weer vroeg terug moeten!
En degene dıe het laat wılt maken kan natuurlıjk altıjd!!

*Zaterdag 14 mei *meeting!!!

Ik wil mee:

1 fieeh *
2 svelfu*
3 michelle*
4 cindy*
5 mutlu *
6 mirke*
7 angela (o.v.b eventuele vakantie)*
8 liesje*
9 lobje ***
10 Imt

11 Ansje

*** (lizzy)***

Een klein clubje maar wel super gezellig!!

Het lijkt me een goed plan om er nu iets definitiefs van te maken zodat iedereen weet waar we aan toe zijn. Volgens mij vondt iedereen het restaurant wel goed klinken, dus mijn vraag is, is er iemand die het restaurant wilt reserveren. En dan bijvoorbeeld om een uur of 19.00 uur?

voor die tijd kunnen we naar een cafeetje, maar ook dat is handiger om af te spreken aangezien wij ooit ontzettend veel cafe’s hebben afgelopen voor iemand een plek had voor zo’n grote groep! Is er iemand die een leuk cafe wilt zoeken en deze bespreken? uur of 16.00?

dan lijkt het me leuk dat mensen foto’s meenemen van hun askim,huis,zichzelf in turkije… de meeste zien het wel op fb, maar er zijn een aantal meiden die dat niet hebben dus altijd gezellig om die ook eens te bekijken!

*dan is het cafe natuurlijk niet in de buurt van het restaurant, dus zitten we met een auto probleem, want denk dat er wel wat met het openbaar vervoer komen… hoe gaan we dit oplossen??? *

Of gaan we gewoon de hele dag naar dat restaurant om een uur of 4 daar is een launge en dan zijn we al gelijk op de plek waar we wezen moeten!!! wat makkelijker is met vervoeren…

Willen de meiden die meegaan even mee denken wat jullie willen!! Dank daarvoor!

op zaterdag is http://www.pashalounge.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=67 open van 15.00 tot 02.00 uur, dus op zich kunnen we daar ook afspreken, tis maar wat jullie willen!!

Bij Pasha kun je niet alleen dineren maar ook loungen waarbij u kunt gaan genieten van heerlijke cocktails en lounge hapjes in de trendy loungebar. Het is bij uitstek de gelegenheid ‘to meet & greet, to wine & dine, to drink & dance’.Het trendy en gezellige interieur geeft Pasha dé uitstraling waar u naar op zoek bent.

Pasha is gevestigd in Den Bosch en bevind zich op loopafstand van het Centraal station en ligt direct naast de Brabanthallen.

Mutlu voor mij is dat goed hoor dat we daar rond 16u afspreken, iedereen kan dan stilaan toekomen en kunnen we beginnen aperitieven.

Als je wil, wil ik gerust reserveren.

We moeten natuurlijk wel zeker weten met hoeveel we zijn. Ik zie er 8 zeker en 2 onzeker. Kunnen de dames in kwestie uitsluitsel geven?

Desnoods kan ik wel informeren of het een probleem zou zijn als we met enkelen meer zijn.

En Belgische dames, zoals beloofd rijd ik sowieso en kan iedereen mee. Pookie ging jij nu ook mee of niet?

Dames uitsluitsel geven is voor mij onmogelijk aangezien ik niet weet hoe het loopt met het huis. Schrap mij desnoods er vanaf…mocht ik alsnog kunnen lijkt het mij geen probleem om voor 1 persoon extra iets te regelen…

Ook voor mij is het prima! :smiley:

En voor de damens uit België, met hoeveel zijn we precies? Moeten we met 1 of 2 auto’s gaan. Anders wil ik gerust de 2de auto zijn.

tamam!

angela je hoeft niet geschrapt te worden als er doorgegeven wordt dat we met ongeveer 10 personen zijn moet dat lijkt me geen probleem zijn! Enne ik reken op jou met rijden whahahah anders kan ik het niet vinden, moet een handig iemand in mijn auto hebben :slight_smile:

liesje dat zou perfect zijn als je dat wilt doen zeg maar gewoon dat we rond de 10 personen zijn, kan 2 minder kan 2 meer!

@mutlu, ik heb lizzy nog even gesproken en volgens mij wil ze toch ook wel gezellig mee hoorw :-)))))

Ben het er helemaal mee eens! Moet toch geen probleem zijn, 2 meer of minder?! klinkt erg leuk allemaal!

nou dames volgens mij is het een deal, liesje spreekt af voor ongeveer 10 personen, kan 2 meer of 2 minder zijn! meer lijkt me nooit een probleem overigens en dan doen we het lekker daar, de foto;s van de lounge zien er gezellig uit en handig dat het op loopafstand van het station is en parkeren bij de brabant hallen is natuurlijk ook perfect!! komt helemaal goed!

liesje nogmaals dank!!!

meiden!
ik wil super super graag komen. moet alleen eventjes kijken of ik die dag vrij krijg op me stage. of een dag omwisselen met iemand ofzo.
hoe ik er kom met de auto zelf of als mij pa me brengt of haalt regel ik wel dat is geen probleem.
ik weet dus 60% zeker dat ik kom maar 40% niet want als ik moet werken ben ik denk ik rond 5 uur klaar in dort en dan nog naar den bosch ach dat kan toch ook wel? we zullen zien maar ik hoop echt dat het gaat lukken!
want ik heb er super zin in! maar ik ben nog wel een twijfelgevalletje voor jullie helaas :frowning: om het zekere voor het onzekere te nemen. aanstaande disndag begint me stage en dan zal ik het eens regelen:)

michelle inweze gaan we pas om een uur of 7 eten, dus als je moet werken kan je ok vragen of je 1 uur eerder mag ophouden te werken! maar het zou natuurlijk wel geweldig zijn als je komt!

Nog geen bevestiging van mijn reservatie en ze nemen de telefoon niet op :confused:

Heb opnieuw gemaild en probeer later nog eens te bellen!

wat stom zeg… anders zal ik het ook nog wel proberen, tenslotte bel jij vanuit belgie!! Hoeveel mensen hadden we gezegd dat komen zouden? ongeveer 10 toch kan iets meer kan iets minder zijn!