Meeting!!

tuuuuurlijk
kan mn besteling nu al doorgeven, kofte en baklava!! hahahaa

Geen Baklava, yoghurt met honing en walnoten jammmmmiiiieeeeeeee

tja…iedereen zo zn voorkeuren he? :wink:

Nog geen idee wat ik neem, het ziet er állemaal lekker uit!!

heb ook nog geen idee.

Haha jullie altijd met je yoghurt en baklava :wink: Geef mij maar het ijsje haha!!! En de Köfte… En vooraf het soepje!!! LEKKERRR:beef:

x

Nee vooraf die schotel met die hapjes zallligggg

en het brood met kruimelkaas en knoflookbotertje vooraf…
uhm…hee hasta la pasta, ik ga morgen daar eten!! hahahaa

Bloemmie: Waar spreken we af hahahaha

utrecht centraal?? uurtje of 5??

@Bloem gaat niet lukken vandaag maar wie weet…

Zijn er eigenlijk niet nog meer mensen die meewillen? Zou leuk zijn!!

Ik denk dat wij ook een poging gaan wagen om erbij te zijn, moet alleen nog ff kijken of het allemaal gaat lukken. Jullie horen het nog.

heee…dat is leuk! en wij is dan mobster + vrouw…of gaat de kleine ook mee??

Mobbie!!! Doen hoor, zie ik jou en jij mij eindelijk eens als volwassen mensen…we moeten elkaar tenslotte gezien hebben toen we “klein” waren hihihi

Meld je aan, gezellig…

@Bloem, We gaan proberen om met z’n 2en te komen als we oppas kunnen vinden voor die kleine meid, mocht dat niet lukken nemen we haar gewoon mee, maar dan moeten we wel weer wat eerder weg.

@Beps, Als het lukt komen we zeker en inderdaad we moeten elkaar gezien hebben toen we nog JONG waren. Ben nu nog niet zo groot hoor (174cm) en volwassen, Tja ik hoop het ooit nog eens te worden!!! :slywink: :slywink: :slywink:

Maar het is toch de 23ste in Utrecht???

@mobster: de meeting is 25 mrt

@Besmile: Thanks, anders had ik daar de 23ste voor de deur gestaan!!! Zou wel erg slordig zijn toch???

@Mob als ik ooit volwassen word dan zal ik wel bijna seniel zijn… en dus weer puberaal gedrag vertonen hahahaha
Maar wel vet dat jullie ook komen hoor…echt…

Nou goed, nog 3 weekjes hahaah

dan zijn we gewoon een keer met…ff ruwwegdenken…10 mensen?? 11 ??