Nou ja zeg, is er een keer een meeting met zoveel mensen, kan ik er niet bij zijn!! Echt balen…maar wel hartstikke leuk natuurlijk dat er nu eens meer dan 6 mensen komen. Heel veel plezier alvast allemaal en niet op het laatste moment afhaken hoor!
Weten julie al zo’n beetje wie, waar, en hoelaat? Nou, ol lees het wel dan.
Ik heb die dag vrij gehouden, dus ik kan om 15.00 uur of 17.00 uur. Zeggen jullie het maar! ![]()
YEAHHHH Roanna gaat meeeeeee!!!
Meestal rond 15 uur in Utrecht, bij het beeld in de hal… maar je herkent ons zo hoor…giegelende debielen in de hal van Utrecht CS
jaja oke giegelende debielen hmmm moeilijk hoor.
hahahhahahahahahahhahahahhahahahahhahaa LOL!
Zit er nog iemand in de trein vanaf zwolle richting Utrecht???
Groetjes jac
Helaas Jac, ik ga grotendeels(mss wel helemaal) met de auto…
Helaas Jac, ik pak de trein die richting den haag, Amsterdam gaat.
Ik ga zo nog even voor de zekerheid ff op de NS site kijken, maar ik dacht dat ik met een rechtstreekse verbinding om 15.10 uur zal landen in Utrecht. Eventueel samen met Dia.
Ik bedoel, zal aankomen in Utrecht als er geen oponthoud is. Dat is een goede tijd lijkt me toch wel. Ik hou jullie ook op de hoogte.
![]()
jepperdiejepjep
bloem, beppie, cynthia, diamond, roanna, besmile, jac, mobster+vrouw en evt. kleine…leuke club toch?? of vergeet ik nu heel erg iemand…denk denk…
das dus 9 personen
idd rond 3 uur voor wie wil, als het zo niet lukt, uiterlijk op eigen geledenheid om 17.00 uur bij Pamukkale op de mariaplaats in utrecht…
dus…als er ineens heel veel mensen door de ramen staan te gluren…hihihi
Filiz???
ik vraag zondag op mn werk of ik (weer) vrij kan krijgen…als dat het geval is…kom ik zeker…!!
xx
filiz
Dan hoop ik dat je vrij krijgt, gezelli!!!
@Beps, je laat me wel ff weten toch hoe je gaat??? Ach nou ja ik zet mijn telefoon vol met liedjes en ik vermaak me wel!! Ook ik zal er weer rond 3 uur ofzo zijn… Zal zo ff kijken!!
x
Ok… Ik neem de trein van 13.42 uit alkmaar, en ben dan om 14.49 in utrecht… Mooie tijd!!!
x
Heb net effies gekeken en ik kom zo rond 14:40 aan als er niemand voor de trein springt want als ik met de trein richtig a’ foort reis dan sta ik altijd stil.
En ik kan je zeggen dat is helemaal geen pretje!!!
Laatst hoorde ik een knal was echt geschrokken was het gelukkig een fiets!
Die hadden een paar jongeren op het spoor gelegd. Rare kwasten!!!
Conducteur zag ik al in paniek heen en weer lopen.
Echt niet leuk hoor.
Maar we gaa nvan het positieve uit toch?
GRoetjes
@ filiz…en?? weet je of je mee kunt??
Als het meezit ben ik rond 15:05 in Utrecht
Meiden, waarschijnlijk geen meeting meer voor mij…Volgende week is m’n collega al voor het laatst en ze hebben het plan bedacht met de afdeling een afscheidsuitje te doen met 's avonds een etentje. Ik ben helaas de enige die die dag al wat had staan dus het zal waarschijnlijk wel doorgaan op die dag. Schiet mij maar ff lek, heb er flink de balen van. Het lijkt zo wel alsof ik jullie niet wil zien want er komt áltijd wel iets tussen :crybaby:
M’n collega zou me vandaag nog terugbellen over hoe of wat maar haar net te horen kan ik er wel vanuit gaan dat ik jullie en mezelf weer eens moet teleurstellen :o
O dat is balen, wel erg jammer dat je er misschien niet bij bent.
Groetjes
Ja Dia, keuzes zijn moeilijk. Ik heb jullie al een keer voor laten gaan op andere afspraken. Ik had nl al met jullie afgesproken en dus gaat dat bij mij dan voor. Ik denk niet dat je ons niet zien wilt, dat bedoel ik zeker niet…
Blijft gewoon moeilijk…
Suc6 met je keuze
@Beps: nee dat is het ook zeker niet! Anders kwam ik hier ook niet meer met jullie babbelen en dat doe ik veels te graag!
Het idee van de rest is wel dat ik de dag mag gaan organiseren als naaste collega zijnde. Ik zal nog eens vragen of het echt niet een andere dag kan. Maar weet dat ik het echt jammer zou vinden als ik er niet bij kan zijn, en dat het ab-so-luut niet ligt aan het feit dat ik geen zin heb om jullie te zien!!!