Sterkte
@ Dia: Zou jammer zijn als je er niet bij zou zijn. Maarja, het zij zo!
Maarrre Bep, ik kom zoals het er nu voor staat wel hoor! Met de trein van 15.10 uur hoop ik dan aan te komen. Maar voor die tijd laat ik nog wel even mijn mobielnr. aan je weten. Want je weet maar nooit natuurlijk als je met de trein reist. :lol: :lol:
Zou ook naar de meeting komen, maar kan er niet bij zijn omdat ik moet werken. Er is dat weekend personeel tekort en ik heb na mn schouderoperatie en alles wat daarna kwam bijna geen weekenden gewerkt. Kom dus moeilijk nee zeggen. Vind het wel super jammer.
sorry meiden…
ik kan niet komen…er is een feestje in het cafe waar ik werk…
ik kon dus geen vrij krijgen…
helaas ik was er graag bij geweest…volgende keer weer beter…
ik wil natuurlijk wel alle verhalen horen ![]()
xx
filiz
Goedemoergen dames.
Even een update.
Gaat het nog door? Komt de rest nog wel dan? Nou, ik lees het wel dan.
Groetjes ![]()
TUURLIJK!!!
x
Als jij komt Roanna kom ik ook…en Bloem, en Cyn, en waarschijnlijk Mierre(want die kan geen meeting missen) en Jac… Nou lekker gezellig hoor, een klein groepje dan is het ontmoeten veel intenser…
Volgende week al, joepppieeeeee!!!
Ja gezellig he!!! Heb er echt weer zin an!!! Lekker turks eten, lekker slap ouwehoeren etc!!
Geweldig!!
x
Owwwwwwwwww dan. He, gelukkig ik dacht ook al! :biggrin:
Besmile zou toch ook komen?
Dus als ik het zo een beetje goed heb, komen:
1…Bep
2…Bloem
3…Cynthia
4…Jac
5…Besmile
6…Ikke dus
7…Miere (onder voorbehoud)
Gezelli!
ik zal morgen eens bellen, dat we met 10 man komen eten…als er dan eentje meer of minder komt, lijkt me geen probleem…toch?
Weten we al zeker dat Mobster+vrouw meegaat dan?
x
ja volgens mij wel ja. igg mobster en vrouw, misschien de kleine ook
maar sowieso zijn we nog nooit met zoveel geweest…dus…party!
Wat was ook alweer het verzamelplaats? het grote bord in hoog catherijne???
ik hrb nog gekeken voor mijn trein tijden ( maar 35 minuten reizen) ipv van 1505 ben ik er voor 15:00
ik heb gereserveerd!!
25 maart om 17.00 bij het restaurant Pamukkale
voor diegene die willen, 15.00 uur, CS (grote bord idd, kan nie missen)
laat wel ff weten als je rechtstreeks naar het restaurant gaat, anders staan we maar op CS te wachten!!
ik heb doorgegeven 10 personen, dus hopelijk komt iedereen nog steeds, en eertje meer of minder is vast geen probleem…!!
zin an!!
Mooi Bloem. ![]()
Ik hoop toch wel dat iemand van jullie me even opvangt op dat inmense station. Ik ben er dan al wel vaker geweest, maar ken er verder geen weg of steg.
Nu las ik ook nog op de NSsite dat er juist in dat weekend werkzaamheden op het spoor zijn, tussen A’doorn en Utrecht en dat kan vertragingen opleveren. Maargoed, daar kan ik nog wel rekening mee houden.
Kan ik aan iemand mijn mobielenummer geven, voor het geval dàt?
tuurlijk roanna, er zullen minimaal 6 dames je staan op te wachten!! no worries
je mag best mn nummer hebben maar denk dat ik als laatste kom, ivm de treintijden, dus je kunt beter beps of cyn dr nummer vragen, want die komen om 10 voor 3 aan geloof ik…?
toch dames??
Wij gaan zeker rechtstreeks, dan hebben we de auto in de buurt mocht het nodig zijn. heeft iemand iets van een adres voor mij???
www.turksrestaurantpamukkale.nl
mariaplaats 24 in utrecht
tot volgende week!!
Je bent een schat Bloem. Zie je volgende week!!!
Ohhhh gaaf… kijk er naar uit!!!