Meeting!!

@Mobster, echt super leuk dat jullie meegaan!!!

@Roanna, telefoonnummer heb je inmiddels!!

@Beps, weet je al hoe je gaat?

x

Ja met de auto, door hubbie parkeren onder hoog-caterijne… lekker hoor…

@ Cynthia: Ja, bedankt nog en als het goed is, jij die van mij ook.

Ik laat tegen die tijd wel even van me weten. Ik kom in ieder geval zeker weten wel met de trein.

Ik heb ook al even uitgezocht wat ik zal gaan eten. :stuck_out_tongue:

@Beps, hoelaat ben je er dan?? Ik ben er dus rond 14.50…

@Roanna, is ok!!!

x

ikke ga weer met de trein en kom volgens mij dan om 14.59 aan…heheheeals ie geen vertraging heeft! zondag zondag…hopelijk is het stralend mooi weer en kunnen we op het terras chocomel drinken…offfff…misschien wel een wijntje!!

@Bloem, chocomel met slagroom!!! :dope: :dope:

LEKKERRRRRRR

vind sonja bakker dat wel goed of is het sas bakker???

Haha wat denkje!! Een meeting met Sonja Bakker gaat niet samen… Dus het wordt Sonja Banketbakker zondag :wink:

Morgen ook al Mac D… Dus gaat goed :disgust:

Begin er nu zo langzamerhand van te balen dat ik er niet bij kan zijn zondag! Maar misschien kan ik toch nog iets regelen op mijn werk, dienst ruilen of zoiets. Als dat lukt dan ben ik er wie weet toch nog bij. Jullie horen dus nog wel of het gelukt is!

@Mar, dat zou echt supergaaf zijn!!! Nou ja we wachten wel af!!!

x

MAR!!! Let´s hope

ik hoop het ook!!

l

@beppie , dat is me nogal wat met je nichtje even bijgelezen en het is me een verhaal … heel veel sterkte ermee en hou ons op dehoogte !!

@llemaal hoe kan je ookal weer foto’s plaatsen hier ?..heb het net geprobeerd maar dan komen de foto’s onder elkaar op fullscreen op WW, dat lijkt me niet de bedoeling…
XXX

Nog 3 nachtjes slapen!!!

x

**Jaaaaaaaaa nog maar 3 nachtjes en dan gaat het gebeuren. :biggrin: **

**Meeten en… eten! **

Ga nu ff werken… Doegggggggggggggg !!!

Volg pagina 70 op teatime, Cyn gaat niet meer mee, ze durft niet
MOEHAHAHAAAAAA

**Vrouw mishandeld na internet-date.

Utrecht 25 maart. **Een jonge vrouw van rond de 20 is zondagmiddag op gruwelijke wijze mishandeld door 2 nog onbekende vrouwen. De vrouw had met een groep afgesproken om een meeting te houden over een bepaald vakantieland. Dit kwam de vrouw echter duur te staan.

Terwijl de vrouw stond te wachten bij het grote bord op het Utrecht CS kwamen er opeens van 2 verschillende kanten 2 vrouwen aanlopen met een rol döner kebab, de vrouw werd diverse malen geraakt met de vleesrol en liep daarbij verschillende verwondingen op. De daders zijn er na het incident vandoor gegaan richting het centrum van Utrecht. Sindsdien ontbreekt ieder spoor. Het slachtoffer is in het ziekenhuis behandeld aan de verwondingen.

Het signalement is als volgt. Het zijn 2 vrouwen tussen de 25 en 45. De een droeg een spijkerjas en had opvallend lichtblond haar, de ander had een leren jas aan en had donkere krullen… Als er getuigen zijn, of iemand is die de daders herkent neemt u dan contact op met het lokale politiebureau, of met meld misdaad anoniem…

bron: Telegraaf.

Extra persbericht.

Betreft signalement daders mishandeling Utrecht.

Wij hebben diverse telefoontjes binnen gekregen, dat de daders een pruik zouden hebben gedragen tijdens de aanval, aangezien 1 van de 2 een pruik verloor tijdens het wegrennen.

Wij hopen de daders spoedig te kunnen inrekenen.

xxx