Meeting!!

Gewoon zeggen: Luister allemaal, ik wil zondags weg, dus pleaseee vier het zaterdag…werkt prima hihihihi
En ja, ik wil je er gewoon bij hebben, Roanna, de oudste zijn en je als grootste puber gedragen is minder, dus mag jij de oudste zijn…blijf ik met als ergste puber gedragen hahahaha

en je zegt gewoon dat je vriendinnetje hebben gevraagd of je buiten komt spelen…en die kun je absoluut niet teleurstellen!!

Ikke ga dus niet in utrecht eten morgen…moet op tijd terug zijn voor de chiro-prakSTER!

owh…nou ja, wat doen we dan?? pikken we een restaurant op goed geluk, of gaan we voor de 3e keer bij pamukkale eten?? misschien kunnen we ff bellen dat we nu dus voor de 3e keer in n jaar met de meiden van ww komen…misschien krijgen we wel korting!! hehehee

Haha het maakt mij in ieder geval niet uit waar we gaan eten… Heb ook geen idee waar die andere restaurants zitten.

Nou ik vind het er prima dus mij maakt het niet uit…het bellen laat ik aan jou over Bloemmie, regel die korting maar haha

Ja ik heb er zin in om te gaan en ik ben zelf nooit bij pamukkale geweest.
Want de vorige 2 keren kon ik niet.

Groetjes jac

Haha Jac bereidt je maar voor… Stelletje ongeregeld bij elkaar!!

x

ik ken pamukkale ook niet. Net als jac, de vorige 2 keer kon ik ook niet.

Ik ken het ook niet, maar vind het prima.

@Roanna: die trein waar jij het over had neem ik dan denk ik. Kunnen we samen treinen van Apeldoorn tot Arnhem, gezellig!

@ Dia: Als het goed is, hebben wij een rechtstreekse verbinding vanuit Apeldoorn naar Utrecht . Er rijden geen treinen vanaf A,doorn naar Arnhem. Ja met overstappen in Zutphen, maar die kant gaan wij heel niet op.

Ik laat het je tegen die tijd wel even weten. Kijk anders zelf even op:
www.ns.nl en toets je opstapplaats en eindbestemming in.

Ik weet het namelijk ook van familie van mij uit Haaksbergen die regelmatig vanuit Hengelo of Enschede naar Utrecht gaat. Die verbinding is rechtstreeks.

Je hoort nog wel van me. :wink: Ik moet ook eerst hier nog even wat regelen.

Haha je hebt helemaal gelijk :biggrin: Ben niet zo’n ster met het openbaar vervoer :lol:

dus…
nog ff het topic levend houden

25 mrt in Utrecht met bloem, beps, diamond, toos, besmile, jac, cynthia, (roanna…)
nog meer mensen??
wie oh wie wil/ kan gaat er meer mee…??

ga later wel ff bellen, is nog 4 weken weg, dus heeft geen haast…

Ikke sta er al op.
MAAR zou het wel leuk vinden als er meer mensen mee gaan…

tis sowieso al meer dan ever!!

Ja, leuk, en dan zijn Mar en ik er eens een keer niet bij. Jammer hoor, maar Crazy moet werken, en ik ben zelf dat weekend jarig. Ik hou het open, maar ik beloof niks, daarom had ik ook nog niet gereageerd. Waarschijnlijk kan ik niet komen, maar het zou kunnen dat ik 's morgen opeens denk, ach, waarom niet? En dan stap ik zomaar op de trein. Of in de trein, whatever…

Gewoon doen…ik heb hetzelfde gedacht…gewoon gaan… Ennehhh zonder 1 Mar een meeting…het zou vreemd zijn, maar er zijn er ook weer een heeel aantal bij, gezellig!

Mar, het zou leuk zijn als je komt, en jammer zijn als je niet komt! Maar we begrijpen het wel!!!’

x

Gaan we dus eten bij Pamukkale? Ga zo de kaart 's bekijken.

Vindt het wel heel spannend hoor om jullie te gaan zien. Ben wel blij dat ik niet de enige ben die voor het eerst meegaat.

Ik ga vast weer voor het menuutje…