@Roanna: zou idd leuk zijn om met z’n drieen te kunnen reizen!
Oke, ik moet even wat navragen ivm. een verjaardag dat weekend, maar als ik wel kan, laat ik het jullie op tijd wel even weten.
Groetjes ![]()
ik ken ook alleen pamukkale…voor de 3e keer dan, dusse…misschien akn beps ff een van die andere uitproberen komende vrijdag ?? :unibrow:
@roanna: als we met de auto gaan kunnen we je ook wel ophalen denk ik
Oke in mijn rooster ben ik 25 maart ook vrij, nu even vragen wanneer mijn vader zijn verjaardag houdt. Maar ik denk de 24ste dus ik ben van de partij hoor de 25 ste gezellig.
Groetjes
Kijk toch weer een heel lijstje!!!
Ik kijk er naar uit!!
En als wij vrijdag gaan eten dan kijk ik wel of ik een van de andere kan uitproberen!
Dus er zit wel weer echt een meeting aan te komen op 25 maart?! Leuk hoor, jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar er komt okk vast wel weer een volgende keer!
Heb t net efe nagekeken, maar kan de 25e echt niet. Was vergeten dat ik die dag een hele belangrijke hardloopwedstrijd en kan niet om 17 uur in utrecht. Jammer, hoop de volgende keer wel erbij te zijn.
Hey meiden!!
Utrecht was op zich prima, maar helaas kan ik over het algemeen niet op zaterdag… Normaal gesproken kan ik wel vrij vragen, maar aangezien mijn collega haar sleutel van haar huisje rond die datum krijgt, ben ik gewoon aan het werk!!!
Zou alleen op zondag kunnen, en anders wens ik jullie veel plezier!!!
Liefs Cyn
@ cyn…we doen het de 25e…das een zondag!!!
Nou ok dan!! Als Utrecht vast staat, dan ben ik van de partij!!!
X
wie: bloem, beps, diamond, toos, besmile, jac, cynthia, roanna…
lekker cluppie al…
wie nog meer??
Hé wat een leuk cluppie al inmiddels!!
:dope: Bloemmie>> Hot Choco met slagroom??? Als Beps zich dan maar in kan houden haha:p
:unibrow:
He dames gedraag jullie!!
@Roanna: Gelukkig ga jij ook me, anders had ik me als mams moeten opstellen daar…nu mag jij het doen, jij bent ouder he…HIHIHIHI
We zullen ze eens ff gek maken daarzo!!! He bloem
Als we in Gümbet niet de boel op stelten kunnen zetten dan maar in Utrecht!!
x
@ cyn, ckers!!
@ beps, dat zeg je elke keer, en wie heeft altijd de meeste praatjes, waar bepaalde jonkies rode oortjes van krijgen…hehehe…![]()
Wie Moi, mais non… Pas… Jullie zijn veeeeel erger dan ik, alleen ikke is wat direkter hihihi
Ik ga er alles aan doen om te zien, of ik ook kan komen. Zoals eerder gezegd, zit ik net in dat weekend met een verjaardag, waarvan ik nog niet weet op zaterdag of zondag. Ga ik deze week nog even vragen.
Als ik kom Bep, ja dan ben ik inderdaad de oudste :king: , maar soms nog wel kinds hoor! :unibrow: Ik hoop echt dat ik kan. Ik heb hier echt een keer zin in. ![]()
En Dia, ik weet niet hoe jij gaat, maar ik denk dat ik dan met de trein van 14.28 uur uit A’doorn ga en kan dan iets over 3en in Utrecht zijn, onder voorbehoud dan.