Meeting met jullie beheerder

Als het dan toch geen meeting wordt met andere forummers kunnen we het wel een keer ergens anders houden,begreep dat een aantal het restaurant in Utrecht wat tegen begon te vallen.

:thumbsup: TRL. Het is er goed, maar omdat we er al zo vaak geweest zijn en de kaart niet veranderd. Daarbij zijn de meze’s steeds minder en eenvoudiger, brood komt niet aangevuld.

Wie o Wie heeft een voorstel??? Mss eens richting het zuiden?? Ook voor de belgen onder ons?? Breda?? Wie o Wie?

apeldoorn, werd laatst ook keertje over gsproken

ook een idee…

In Utrecht heb je ook nog een ander turks restaurant, Ottaman, weet niet of dat wat is?
Maar maakt mij niet veel uit waar we heen gaan, zolang het maar niet in Den Helder is :smiley:
Apeldoorn is prima, Breda ook, als we zuidelijker gaan zitten is er misschien een kans dat Kaylo er ook bij kan zijn.

Ik vind Breda een prima idee

Of Nijmegen. :biggrin:

Nijmegen is helemaal top natuurlijk :biggrin:!!!

Rotterdam?had dat al eerder voorgesteld…Nazar…best in town

http://www.nazarsite.nl/index2.html

Hun website

En zo zien we over even door de bomen het bos niet meer :biggrin:

Ik denk echt dat we het beste centraal kunnen gaan zitten, het moet voor iedereen wel goed te bereizen zijn toch?

Gelijk heb je Marion;Nijmegen is voor mij half Nederland door…we brainstormen nog even over de juiste plaats…we immers nog tijd zat;zijn we het daar over eens,dan pas de datum…

Ik vond Utrecht nog niet zo verkeerd. We zijn daar toch niet afhankelijk van Pamukkale, de Ottoman zit er ook nog zag ik, ben in Utrecht niet bekend dus weet niet of het iets is

http://www.ottomaansrestaurant.nl

Mee eens! :dag:

Ziet er ook goed uit Marion, maar let op… wel non alcohol he! :biggrin:

Ach ik red me wel met een ayran…MAAR ik zie geen menuutjes. En als we dan een voorafje nemen, en een maaltijd, toetje… dan is het wellicht veel meer dan 25… En voor een aantal moeten we ook aan de hoogte denken van het bedrag(vind ik wel…)

nijmegen vind ik ook ok, rotterdam is voor mij echt te ver

In Arnhem zitten ook een paar hele leuke turkse restaurants langs de Rijnkade. Heb alleen geen idee of dit haalbaar is voor iedereen?

Arnhem is voor mij wel te doen

Breda was ook heel leuk

Ik vind Arnhem ook wel een goed idee.

Denk ook wel voor de zuiderlingen goed te doen.

Ik heb niks tegen Breda, maar verder dan Rotterdam ga ik ook niet.