Heb eens gekeken : met de trein Gent - Arnhem : 3u 56 sporen :crybaby:
gent - breda : 2 u en 2 overstappen (Antwerpen en Roosendaal)
gent - nijmegen : 3 u en ook 2 overstappen. Pfffff …!!! Kan ik gelijk om 5 u mijn bed uit !!!
Nou, ik zal ook ff reageren hierop. Ik vind het altijd hartstikke leuk, en volgen mij ben ik ook de enige hier die echt op alle Turkije meetings is geweest!!! Zelfs in Rotterdam, en ik moet zeggen, ik ben het eens met Hans dat Nazar in Rotterdam een heel goed restaurant is! Maar mij maakt het kein flaus uit waar het is, als ik het maar op tijd weet. Ik werk meestal op zondag, en moet op tijd vrij vragen. Maar ik kom zeker, als er maar op tijd een datum bekend is! En wie weet, komt askim ook wel mee (als het mag van jullie)
Tuurlijk mag je askim meekomen Miere!
Fijn te horen trouwens dat het zo goed met je gaat.
@Miere: wat mij betreft van harte welkom!!!
Groet
Onlangs hebben we t er over gehad om de meeting in november te houden, heeft iemand al een idee over een datum
Ik weet zeker dat ik 23 november vrij ben, rooster is nog niet klaar dus andere data weet ik nog niet. Prik maar een datum dan kijk ik wel of ik erbij kan zijn
ik kan 9 en 30 november, evt 2 november
Ok,eerst plaats,dan de datum
Rotterdam of Utrecht?
Wat mij betreft… Rotterdam
Wat mij betreft ook Rotterdam, en volgens mijn planning kan ik alleen 9 en 16 november…anders valt het nu af(maar als ik ga kijken naar het rooster waar ik ook in terecht komen kan…alleen de 16de…)
Dus voor mij de 16de dus…
Voor mIj Utrecht, vind rotterdam vanuit hier gezien te ver
Rotterdam,Nazar,
Zal Murat(eigenaar)instrueren om speciale maaltijden te serveren uit ottomaanse keuken en adana keuken,ga dat nog overleggen met hem
Datum: 9 of 16 november
Mensen die van ver komen en de volgende dag niet hoeven te werken;slaapplaatsen worden geregeld
Het lijstje:
9 of 16 november
Beps
Toos
Hans
Judith
Hans: Laten we iig even wachten of de meeste mensen voor Rotterdam of Utrecht kiezen.
Ik ga ook prima naar Utrecht als er dan meer ‘vriendinnetjes’ bij zijn!!!
We gaan t zien…
Is goed Beps…je kent me;spijkers met koppen slaan,snel afhandelen anders wordt het zand wat eindeloos duurd
Kan ook niet eens even hier weg he!!! :unibrow:
Ik kan eventueel ook op 16 of later november . De 9e is kokkie jarig, dus dan kan ik echt nie. ![]()
In principe maakt het mij niet zoveel uit. Zeg wel heel eerlijk dat Utrecht, maar dan een ander restaurant mijn favo blijft, maar R’dam is ook goed. Kan Linda als ze dat wil, eventueel bij ons overnachten, zodat we samen kunnen reizen.
Zondag de 16e november?Iedereen mee eens?
Zet mij er maar bij dan Hans. ![]()
Ik vind het prima, voor mij dan even onder voorbehoud