Meeting met jullie beheerder

@hans: nee weet ik wel maar was effe benieuwd

Toch maar even aanpassen. Ik vind onze meetings altijd reuze gezellig maar er gaat toch niets boven het echte Turkije :smiley:

Beps(wss afhankelijk van rooster)
Hans
Toos
Roanna
Jac
Viva(+ Damber?)
Crazy(+ Mierre?)
Raak
Linda
(en zij die het gaan proberen vrij te krijgen/houden)

Hans
Toos
Roanna
Jac
Crazy(+ Mierre?)
Raak
Linda
(en zij die het gaan proberen vrij te krijgen/houden)

Ook ik heb m meteen weer aangepast, omdat Viva ergens gemeld heeft dat ze niet kan, en ik zoals het er nu uitziet, geen vrij kan krijgen!
Helaas…

tot nu toe kom ik gewoon alleen nog even onder voorbehoud

Als ik het nu zo zie… kunnen we het beter weer een maand opschuiven. De helft kan niet komen op de 19e oktober. Mij maakt het geen flaus aus eigenlijk wanneer precies, alleen niet het weekend van 8 of 9 november. Is kokkie jarig! :king:

ik zie het wel wat er allemaal gaat gebeuren!

Groetjes

ik kan wel gewoon mocht mijn ‘projectje’ wat worden dan kijk ik dan effe wat ik doe tot nu toe kom ik gewoon

Dames,zullen we het een maand uitstellen?Roanna gaf het al aan…Beps?

Ik denk zelf inderdaad dat meer van ons kunnen;uit onderzoek op andere forums is mij gebleken dat hun animo niet groot is;dus ons eigen cluppie;

De datums in november:
9-16-23-30

De opkomst zal dan zeker groter zijn;Beps,je goedkeuring?

Van de mega-meeting zie ik vanaf

Kom op Dames;in reorganiseren zijn we allen een kei in toch?

De opkomst zal dan zeker groter zijn,dus gezelliger

Ik denk dat het slim is… maar laten we een datum pas later plannen.
Onze mega meeting is ook pas 3 wkn van te voren gepland!!

Ik kan geen datum geven, want mn rooster is nog aan t veranderen, als er een datum staat kan ik altijd vrij proberen te vragen!

DUS… in november dan!!

Ik kan alleen 19 en 30 november dan

Ok, Lin,we wachten de reacties van de rest af…

is goed

Hey dat is super … kan ik er toch nog bij zijn :smiley:

Lijkt mij op zich wel leuk om de andere “Turkije fans” te ontmoeten. En wonder boven wonder zijn alle zondagen in die maand nog vrij in mijn agenda.

Hey een nieuw gezicht erbij … dat is leuk :smiley:

Ik werk zo ongeveer om het weekend, dus zou 19 en 30 november kunnen. Ga het in ieder geval vrij vragen

ik kan tot nu toe alle weekenden!

Groetjes

Helloooooo,

Ik kan de 16e en de 30ste,geen probleem. Ik hoor het wel wanneer de rest ook kan want dit is idd een klein groepje zo he:smirk:

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik de 16de,de 23ste en de 30ste,maar kom dan wat later,want me clubbie moet eerst voetballen.En het is natuurlijk onder voorbehoud,want ik weet niet wat het kleintje gaat beslissen.

In november komt mij eerlijk gezegd ook beter uit! Zodra de datum bekend is kan ik doorgeven dat ik dan vrij wil hebben! Dus ik hou t hier in de gaten.