Hahahah ja dat haantje kan ik me nog wel voorstellen ja hahahahahahahahaha ![]()
:D:crybaby:
Vooral dat haantje van Beps 's morgens vroeg
@marion: komt N ook weer mee naar de meeting?
Die bedoelen we haha TE ERG… En Cyn heeft dat hier in the flesh meegemaakt… ik ging FLIPPEN!!!:o
@Linda
Denk wel dat ze mee komt, ze vindt het ook altijd erg gezellig.
@Beps
Jouw haan had in ieder geval de dag gemaakt toen. Hadden geloof ik allemaal de hele dag de slappe lach.
Haha en dat terwijl ik en Beps hem er samen op hadden gezet
Kwam niet meer bij van het lachen later… maar wij zagen eerst alleen nog het “echte haantje”
Beps(wss afhankelijk van rooster)
Hans
Toos
Roanna
Jac
Viva(+ Damber?)
Marion(+ N?)
Crazy(+ Mierre?)
Raak
Linda
(en zij die het gaan proberen vrij te krijgen/houden)
http://img409.imageshack.us/img409/8974/tengbochege1.jpg
Dan ben ik hier, ik kom dus niet :):wereld:
Ziet er ‘iets’ beter uit dan t restaurant in Utrecht haha!!!
Veel plezier
Geluksvogel ![]()
Kunnen we de 19e oktober combineren met andere forumbeheerders?Dubbel op feest en veel gesprekstof met mijn mede beheerders?Het is wel in een turks restaurant maar lijkt me toch geen probleem in Utrecht?
Is uniek voorstel;nooit eerder vertoond;qua forum in nederland;communities met beheerders en redactie samen…
Ik had er eentje van een India-forum waar de beheerder ook zou komen. En toen ging de NS staken en ging het niet door…
King…is dit relevant?ik beheer het turkije reisforum en jarenlang aktief met inbreng,dus snap je reactie ff niet…
Nee, is niet relevant, ik klets soms wat veel. ![]()
Ik dacht dat het uniek was om met een forum en de beheerder wat te gaan doen (wat het dus niet was), jouw verhaal is toch meer in bredere zin. En persoonlijk was het al helemaa niet, begrijp me niet verkeerd, ik vind dit een erg prettig forum Hans (noem mij maar Erik, King staat wel erg stoer).
Nu je dit gelezen hebt mag je ook alle drie de conversaties weggooien wat mij betreft.
Hey, ik denk wel dat ik erbij zal zijn 19 oktober, Miere niet, want die komt net de dag ervoor terug uit Marmaris en ze heeft nog geen idee hoe laat ze terug vliegt. En dan wil ze de 19e graag met haar askim doorbrengen uiteraard hihi.
Wil me nergens mee bemoeien maar…
Zoals ik al had gezegd kan ik de 19e niet… maar was even aan het lezen, maar volgens mij is het helemaal niet meer leuk als heel WW gaat komen… Een clubje van 15/20 was al veel!!! Laat staan nog meer…
Sorry maar dit kwam in me op…
niets sorry hoor cyn. Je mag hier alles kwijt. Als het maar op het onderwerp slaat toch. En dat doet het.
Groetjes Jac
We kijken gewoon wat haalbaar is…onze tafel is voor ons…de turkije club;op een apart forum(niet voor jullie zichtbaar)heb ik aangeven dat elk forumbeheerder met zijn community kan overleggen;dat is dus aan hen.
Bij ons(Turkije)staat het zeker vast…Cyn;jammer dat je er niet bij kan zijn…
@hans: heb je al gehoord of er meer forums gaan komen of andere forumbeheerders?
Linda;nog niet…maar nogmaals;maakt niks uit voor onze club