Meeting met jullie beheerder

@Miere
Ik vind het ook jammer dat je er niet bij bent zondag. Werk gaat voor het plezier, zei mijn vader vroeger altijd. En de volgende keer ben jij er gewoon weer bij!!!

@Miere: Ook ik vind het jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar ach… er komt vast nog wel een volgende keer en we zullen aan je denken hoor. Net als aan alle anderen, die er om wat voor reden, ook niet bij kunnen zijn.

Mag ik jullie een hele plezierige zondag toewensen :slight_smile:

Kingfishererik,

Heb voor 10 personen gereserveerd…een 11e is altijd welkom…

Een fijne uitnodiging, maar ik ben behoorlijk ziek uit Nepal teruggekomen deze week en verder dan de supermarkt voor de boodschappen kom ik even niet.

Jammer,en beterschap,he…

wie komt morgen waar, en hoe laat???

@Viva: Ik dacht dat als je met de auto komt, je even de post van Hans moet lezen en de treinreizigers melden zich zo dacht ik, tussen 2 en half 3 bij de uitgang :paranoid: van CS Rotterdam.

@Viva: Wij ( Linda en ik ) komen om 13.57 uur aan op CS Rotterdam. Hebben dan de rechtstreekse trein vanaf A’doorn. Mochten jullie later of eerder komen, kunnen we het beste bij de uitgang op elkaar wachten. De meesten van ons hebben elkaars mob. nummer, dus… moet goed komen.

ik kom ook rond 2 uur aan op cs rotterdam, hubs komt mij dan met de auto weer ophalen vanaf het restaurant.

Nou, helemaal goed voor mekaar dan. Dan zien we elkaar vast wel op het CS, bij de uitgang, morgen.

Tot morgen dan. :dag:

Dames, veel plezier morgen en eet smakelijk!

Dank je MK,

Dus 8 dames met de trein,toos met de auto,die wacht ik op bij de kralingse zoom om 14 uur en gaan we met de metro naar CS…

Hoi dames (en heer),
Ik ben om 14.12 aan op Rotterdam CS, vanuit de richting Maastricht en een overstap in Eindhoven. Als er nog iemand is die vanuit het zuiden komt dan kunnen we misschien een stukje samen reizen. Zo niet, dan loop ik gewoon naar de uitgang en zie ik jullie daar. Heb een rode jas aan, ben klein en (was) blond ;-).
Tot morgen… ik heb er zin in!

Hoi Judith.

Nou, we wachten wel op elkaar hoor. Als je dan een stel giegelende dames zit staan… zijn wij het. :lol: Ik ben ook klein en heb ook een rood jack met witte zijkant aan en heb nu wat donkerder haar (ahum) en ben al een beetje op “leeftijd” zeg maar!

Wij hebben er ook zin an. Tot morgen dan. :dag:

Oh Toos,… jij mag in de metro. :idea: Poe, poe!!!

Dames en heer, veel plezier morgen en eet smakelijk!

Sorry Hans :redface:

@MK: Jammer dat je er niet bij kan zijn
@Hans: Hub is zo lief om me naar CS te brengen, ik kom dus niet naar de kralingse zoom! Ik denk zo rond 2 uur op CS te zijn
Heb er zin in morgen!

Mk…je kan nog mee hoor…

Dames…de paraplu kan mee…

Daarom brengt en haalt hub me ook. Ik ben echt stekeblind in donker en dan nog een nat wegdek, ben dan een gevaar op de weg

dames en heer…
heel veel plezier morgen in rotterdam…!!