Meeting met jullie beheerder

@Linda: Mss heb je hier wat aan.

Lang tafelen is in Turkije een echte traditie. Dit is dan ook de reden, dat er vaak meze tafels worden opgesteld. Meze is een mix van voorgerechten geserveerd met Turks brood. Op deze wijze kunt u onder het genot van Rakiö (een Turkse anijsdrank) uitgebreid genieten.

@Linda: Kijk even op de kaart bij voorgerechten. :dag:

@roanna: thanx, snap t nu alleen nog puzzelen voor hoofdgerecht zie zoveel lekkers

Dames,

Mijn goede vriendin Judith (Israel forum)zou graag ook mee komen,graag jullie reactie hierover en dan hebben we een stoel erbij;…

Toos…je hub schuift dan ook aan…lijkt me meer dan logisch…

@Hans: Natuurlijk is wat mij betreft, Judith van harte welkom. En ik denk dat de anderen daar ook geen moeite mee zullen hebben.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :wereld:

@hans: ook wat mij betreft geen probleem

**Het complete lijstje nog even:
**Linda
Roanna
Raak
Crazy
Toos
Marion
Nancy
Viva
Hans
Judith
En heel, heeeeeeeeeeeeeellllllllllllll mss…BEPS ook nog wel. Zegt mijn gevoel. :unibrow:

Zetten we zo nog een stoel bij hoor! :wink:

We zijn dus met 10…Hubs Toos en Judith…morgen weer bellen met Murat om tafel aan te passen…

Nergens denk ik … dat heb je super geregeld met Murat!!!
Natuurlijk mag Judith mee komen, no problem :thumbsup:

Hub komt niet mee hoor, die ziet dat niet zitten al die kakelende w*ven
Trouwens een superdeal Hans.
@Roanna: Kan ik goed buikdansen?? Mag ik wel gaan oefenen, denk dat mn heupen vastgeroest zitten:D

Verheug je niet, ik werk…echt waar, kan niet anders…IK KOM NIET!!!:angry:

Hoe meer zielen hoe meer vreugd nietwaar.

Hans : superdeal:thumbsup:enne het lijstje begint er ook steeds gezelliger uit te zien, toch? Ga ff de menulijst bekijken en geef dan door

Hans : was moeilijke keuze man, maar het wordt :sigara boregi,sosyete kofte en cappucino met baklava. Hmmmm, wil vandaag ook wel alvast gaan voorproeven hoor, offer me wel op:hihi:

Dames…nog een weekje geduld…

Het complete lijstje nog even:
Linda
Roanna
Raak
Crazy
Toos
Marion
Nancy
Viva
Hans
Judith

Heeft iedereen al zijn mobiel doorgegeven aan mij?
Ivm.pech/vertragingen,enz…

Linda,Crazy,Toos,Marion,Viva…svp via pb je mobiel…wees niet bang dat ik ga stalken ofzo…haha

@Hans: ik weet het nog net niet denk wel dat je die meiden gaat stalken hoor;) Nee geintje!
Je hebt voor meiden en mannen een goede deal gesloten!

IEDEREEN NOGMAALS HEEL VEEL PLEZIER!!!

Hans moeten we nu al het eten doorgeven???

Viva…doen we gewoon aan tafel…

Heb van jullie allemaal via pb mobiel ontvangen…bedankt allemaal,kan niet meer misgaan komende zondag…

:crybaby::crybaby::crybaby:Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kan zijn zondag, maar ook ik moet echt werken, kan met geen mogelijkheid vrij krijgen, collega gaat weekendje naar Parijs, en of zij, of ik moet er zijn. Maar ik hoor het allemaal wel, zal wel aan jullie denken. Eet smakelijk alvast!!!:crybaby::crybaby::crybaby: