Meeting met jullie beheerder

We zijn wel een stelletje dubbers he :wink: ?

Linda en ik komen zoiezo met de trein. Gaan hier tegen half 1 met de trein, om dan tegen 2 uur in Rotterdam te zijn. Hoeven we ook niet over te stappen. Kunnen dan rechtstreeks van hier reizen.

Wachten we op elkaar bij (welke) uitgang van het station. Toch?

Als het echt takkenweer is kijk ik hub ook lief aan of hij me wil brengen. Kan ik een neut nemen, heb tenslotte een naam hoog te houden:lol::lol:

Dames met auto/trein…

Jullie hebben het programma gelezen…

Als ex reisleider blijft het in je zitten he…

Ik meld me definitief af(helaas…)
Volgende week gaat het rooster in, en ik werk tot 18.30… Helaas het gaat voor mij dus geen:

Sigara borigi
schotel van Natal
en Sütlac worden
(dus moet ik dat maar zelf maken, de sigara en sütlac dan haha jammie!!!)

Jullie veel plezier en FOTO’S!!!

jammer Beps!!!

@Beps: Waarom heb ik dan toch steeds nog wel het gevoel… dat jij er wel bij zal zijn? :lol: Omdat het zo hoort. Ik weet het nog zonet niet, of jij er niet bij zal zijn!!! Hmmmm…!!! Denk, denk!!!

Maargoed, als het echt niet gaat, gaat het niet. Dan vast wel weer ergens in het voorjaar ofzo.

He wat jammer Beps!!!
Misschien toch een meeting op de vakantiebeurs?

En toch … geloof ik het pas als je NIET in het restaurant zit :wink:

Ben er helaas ECHT niet dit keer…ook niet aan tafel of wat dan ook,…maar vast wel in de gesprekken :tongue:

Beps : is jammer dat je er niet bijbent maar plannen we gewoon snel weer een meeting en foto’s moet lukken, toch?

We zetten gewoon een foto van Beps op tafel…is ze er ook bij…

Live muziek zit er niet in maar heb net Murat gesproken…
Heb gereserveerd voor 8 personen.

We bestellen van de menu kaart en komt het tot 25 euro…dan betalen we pp…10 euro.excl.drankjes
Wordt dus rekenen qua menukaart en wat jullie willen bestellen,

Mooie deal?

Super deal Hans. :thumbsup: En ach… die muziek… we zingen zelf wel een deuntje. :wink: En Toos kan heel goed buikdansen. :o

Ik weet het al Hans, wat ik wil bestellen, dus ik ben zo klaar met bestellen.

Haha…Roanna…meze en iskender…kom ik onder die 25 euro,dus voor 10 euro klaar…

Van mij wordt het:

Voorgerecht: Domater Corbasi en als hoofgerecht Tavuk Sis.

En een ijsje of koffie als toetje. Blijf ik ook mooi onder die € 25. :wink: :unibrow:

Ach, het etentje is wel leuk natuurlijk, maar vind het meeten net zo belangrijk en net zo leuk, zo af en toe.

@Hans
Een vriendin van mij komt ook altijd mee, op een of andere manier is ze van het lijstje verdwenen, stond voorheen nog een N achter mijn naam. Weet niet of het een probleem is als ze zo aanschuift of dat er nog gebeld moet worden. Sorry, ben wel lastig of niet?

Het complete lijstje nog even:
Linda
Roanna
Raak
Crazy
Toos
Marion
Nancy
Viva
Hans

Het is tot 25 euro…allemaal menukaart opzoeken…

Dan betalen voor 10…

Ik ga valvast reclame voorbereiden op ww…

Zal een cd meenemen waarop wat nieuwe nummers staan, staat ook een perfect buikdansnummer op voor Toos :tongue:

Ennuh … ik ga ook voor de Meze en de Iskender, niet echt verrassend he :wink: ?

no problem.Marion,stoel erbij…zal het morgen regelen,…9 personen.

Maar Dames, mooie aanbieding he…dat kan alleen in Rotterdam…we eten tot 25 euro en betalen er 10 euro…waar vind je zoiets?

vraagje was is meze? kan t niet vinden op de kaart of ik kijk er over heen