Meeting met jullie beheerder

We duimen volop verder voor je zodat jij ook van al dat lekkers kan genieten!!!
Trouwens, moest jij pas niet invallen voor iemand anders? Kan diegene jou nu niet ff matsen?

@Marion: nee de roosters zijn omgedraaid, en ik heb een ander rooster! En nu gaan ze nog een keertje om…en moet ik zoals het er nu uitziet werken…maar blijf duimen

Ik ga ook voor de iskender…heb hem er 2 keer eeder gegeten en is gewoon goed…

Maar toch heb ik zo’n voorgevoel dat je er wel bij zal zijn. Gek he? :lol:

Roanna…dat gaat gewoon lukken met Beps…

De voorpret is al flink begonnen…alweer 12 pagina’s vol…

Ze heeft het em al eerder geflikt he, samen met Bloem! Eerst niet komen en als je dan bij het restaurant aan komt zitten ze daar al gezellig aan tafel.

O en toen was Antonie er ook nog bij, hoe zou het met hem gaan? Hoort iemand nog wel eens iets van hem?

Tja… dat vraag ik mij ook heel vaak af. Best wel jammer dat hij niet meer meeklets. Vond het altijd wel leuk met hem erbij.

hoihoi
Heb nogmaals gekeken maar mij gaat het niet lukken. Het is superdruk op mijn werk en als ik de trein heb van 21:00 dan ben ik 23:00 in mijn dorpje en dan nog naar huis fietsen. nou oke dan denk ik dat ik 23:45 in mijn bed lig en om 6:00 gaat mijn wekkertje weer. Dus ik kies eigenlijk voor mijn slaapje dan.
Maar jullie veel plezier met de voorpret!!!

Groet

@Linda: dus je mag alleen komen in die mooie jurk;)

Hier hetzelfde verhaal Jac. Als het meezit zijn we 2.5 uur onderweg maar zit het tegen dan 3 uur. Komen dan tegen twaalven pas aan als we de trein van 21.00 uur hebben. En dan nog een stukje met de auto naar huis. Wordt nachtwerk en de wekker staat hier op 7.00 uur. Maar dan maar een nachtje wat minder slaap, ik wil de meeting niet missen.

@Marion: Dat vind ik dus ook, het is maar net wat je er voor over hebt om elkaar te zien.

Marion…een echte ‘‘die hard’’

Jaq…jammer,maar jezelf niet over de kop jagen…er komt nog wel een andere meeting…

Antonie…tja,ineens verdwenen in het niets…maar nogmaals,als enige man is het best wel moeilijk tussen al die vrouwen…bij mij ligt dat anders,als ex-apo.ass.werkte ik samen als enige man met vrouwen…scheelt denk ik een hoop.

@Hans
Het is voor mij ook pas de 3e meeting hoor, weet niet of ik dan al tot de ‘die hards’ hoor.

Moeilijk tussen de vrouwen? Ik weet het niet, soms worden ze dan ook wel in de watten gelegd, juist omdat ze de enige man zijn.

Even resume qua vervoermiddel;

Linda
Roanna
Raak
Crazy…

Trein.

Toos
Marion?
Viva?
Beps(onder voorbehoud)

Auto

Ik probeer via Murat om live muziek te regelen maar beloof niks…

Wow Hans live muziek … dat zou gaaf zijn! Kunnen we ook nog (buik)dansen :lol:, hoop dat het gaat lukken.

Auto of trein? We zitten nog even te dubben of we met de auto of de trein komen, met de auto zijn we toch gauw een dik uur sneller. Maar dat is aan vriendin, zij is nl de bob. Je hoort het nog wel.

Is goed Marion,jullie kennen het programma…

Net gebeld met Nazar…Murat was er niet maar heb wel zijn privenummer,dus bel hem morgen(ga hem nu savonds niet storen)…

Ga een deal maken…wij live music en hij gratis reclame op ons forum…

Doe je best Hans, is een goeie deal!

ik dub nog even of ik zelf met de auto kom, of dat ik met de trein ga, en hubs mij met de auto weer op komt halen.