Hans : ziet er zo perfect geregeld uit. Ehhhhh wat voor kleur roos ![]()
Raak…Toos weet de kleur…
Sorry allemaal, ben eventjes niet langs geweest, maar ik zag dat mijn dinnetje mij al afgemeld heeft. Ik moet inderdaad werken, en daar is niks aan te veranderen, helaas. :crybaby: Dus dit zal de eerste meeting zijn waar ik niet bij ben. Ik ben pas om een uurtje of 8 klaar, meestal, dus nakomen is ook geen optie. Mocht er onverwacht nog iets veranderen, dan ben ik er natuurlijk wel, maar ik reken er niet op. Ik hoor wel hoe het geweest is! Nazar…mmmmmmmmmm, lekker eten, hoor!!!
@Hans: Weet ik de kleur??? Moet ik toch even in mn geheugen gaan graven hoor. Maakt ook niet uit, je bent makkelijk te herkennen, denk niet dat er 10 mannen lopen daar met een roos:D. Ik moet alleen nog de goeie straat vinden, maar arie weet dat vast wel
@Hans: Moet je even corrigeren, heb even in mn geheugen gegraven en … dit kwam naar boven:D
Toos…je hebt het tegoed…met rente een bosje…
oke Toos…toen was het voor het excelsior stadion wat niet doorging met die hoektandonsteking…
Kralingse Zoom;afslag Rotterdam-Kralingen/centrum vanaf de A16,na het benzinestation afslaan en dan wijst het zichzelf…
@Hans: Hebben ze daar ook menuutjes of regel jij wat bij nazar?
Toos…hebben ze,zie hun website,maar wil iets speciaals regelen met eigenaar Murat;als ik ff tijd heb morgen/overmorgen ga ik bij hem langs;ken hem al jaren en kan een potje breken hoor
Ik had het menu al doorgenomen en weet ook al wat ik neem, want ik lust lang niet alles. :frown: Maar dit gaat 'm denk ik worden.
Tomatensoep.
Die gegrilde gekruide kipspies.
En een ijsje of koffie als toetje.
Roanna : dat is makkelijk als je nu al weet waar je de 16e trek in hebt:D
Helaas lust ik alles:frown:![]()
Ben ook een alleseter :frown:
Maar had allang gezien dat mijn favoriet ook op de kaart stond … me happy ![]()
Iskender?? ![]()
Jammie… Heb even op de kaart gekeken… ga het zodirect nog jammer vinden dat ik niet mee ga ![]()
Maar nee Rotterdam was mij gewoon te ver geweest…
En ik kan ook niet die datum…
Hoe raad je het ![]()
Dat je niet kan is een legitieme, maar de afstand kan je niet echt aanvoeren, das 15 min verder…
Waar kijken jullie dan, heb het internetadres niet gevonden…
@Beps: www.natal.nl
@Toos: werkt niet…
Het is 30 minuten langer… met overstap… :paranoid:
En ik heb het gewoon via Google gezocht…
http://www.nazar.nl/
zegttie bij mij dat t niet werkt, van alkmaar naar Utrecht is 1 uur en 12 min, naar R’dam is 1uur, 31 min… ach zolang doen er anderen over om naar Utrecht te komen…(is zo relatief…)
Maar heb de link van Hans gevonden, kan ik ff kijken wat ik missen ga!
Jaja ik heb het al gezien…ik ga spijt krijgen dat ik niet kan…
Sigara boregi, lekkere spiezen of mix gril toetje…AHHHHH
Goed duim duim duim