Meeting met jullie beheerder

Nou zeg, kiek es an. Toch een foto op het net gekregen. :thumbsup:

Weten we in ieder geval waar we naar uit moeten kijken en nog wel in Rotterdam. 13 uit een dozijn, dus denk ook wel, dat het uitwisselen van telnr. voor zover we die al niet van elkaar hebben, handig zou zijn.

ik kom samen met roanna met de trein

Wat denken jullie van een rondvaart via Spido door de havens van Rotterdam?en dan aanschuiven in Nazar?

Voor mij hoeft dat niet zo’n rondvaart! Maar als de anderen dat wel leuk vinden om te doen prima hoor. Dan schuif ik gewoon later aan bij Nazar.

Eerlijk gezegt, hoeft dat voor mij ook niet zo. Heb dit al vaker gedaan en vind ook het weer er niet zo voor. Maar als anderen het willen… doen!!!

Ik loop dan liever even, wat je eerder al aangaf, door de koopgoot.

Kunnen lijkt mij, dan het beste tegen een uur of 5 in dat restaurant zijn, om alvast een borreltje te (voor de liefhebbers) drinken en het eten bestellen, zodat alles een beetje op tijd gaat. Hebben we mooi in die tussentijd, de tijd om bij te kletsen. :paranoid:

Maar , ik pas me aan hoor, als het anders gaat. Ook goed, als we maar weer op tijd huiswaarts kunnen.

Ik heb er zin an! :slight_smile:

ik kies ook voor de koopgoot, beetje koud nu voor een rondvaart

Doe mij ook maar de koopgoot :slight_smile:
Lijkt mij trouwens ook het beste om rond 17.00 uur in het restaurant te zijn. Heb de reistijden bekeken en we moeten echt de trein rond 21.00 halen want anders gaat het voor ons wel erg laat worden.

@Marion: Helemaal mee eens! :thumbsup:

Hans : nou jij ons allemaal nog op zien te snorren:DIk vind alles best hoor, sluit me bij de meerderheid aan, ben deze dagen in een democratische bui:)

Hans : lijkt er op dat jij met je harem mag gaan shoppen

ik kom hoor

Viva : goed zo !! gezelli

:slywink:

@ Viva: Gezelli. :wink: :zon:

@Viva: Gezelli, dat je er toch bij bent.
@Hans: Heb je geen betere foto? Kan het een beetje moeilijk zien:unibrow:

Ook Viva van de partij … mooi zo! Nu Jac nog!!

Viva…harstikke goed…

Marion…goed idee…17 uur in het restaurant…

Toos…nee,is met de webcam gemaakt…

Dat wordt dus de koopgoot…

@Marion: Ja, een heel goed idee van je om, om 17.00 uur in het restaurant te zijn. :thumbsup:

Oke…resume…het programma…

Degene die met de auto komen…Kralingse Zoom om 14 uur(Toos ik sta daar met een roos;herkenbaar,bij de ingang)

14.15 zijn we bij de uitgang CS.

De koopgoot/winkelstraten is lopend te doen en niet te ver van het restaurant

17 uur aankomst Nazar.

Ik begeleid iedereen weer terug naar trein/auto,mede omdat dit een grote stad is…ga dus mee naar CS terug en met de metro naar Kralingse Zoom.