Meeting met jullie beheerder

Linda—Utrecht
Jac(onder voorbehoud)–?
TRL(onder voorbehoud)–Utrecht
Hans–Rotterdam
Raak–Utrecht/Rotterdam
Marion (en N?)–Utrecht
Roanna–Utrecht/Rotterdam
Toos --Rotterdam
Crazy–?
Miere (?)–?
Viva(onder voorbehoud)–Rotterdam

Oke…dit is de stand van zaken…

Hans : Dit schiet niet op zo he:tongue: zijn er mensen die echt niet komen als we ofwel Rotterdam ofwel Utrecht doen

Linda—Utrecht
Jac(onder voorbehoud)–?
Hans–Rotterdam
Raak–Utrecht/Rotterdam
Marion (en N?)–Utrecht
Roanna–Utrecht/Rotterdam
Toos --Rotterdam
Crazy –
Miere –

Crazy kwam en Miere volgens mij ook, eventueel samen met haar askim. Weet alleen even niet wat hun voorkeur was.

Toos…meeste stemmen qua voorkeur?

Crazy en Miere…graag jullie voorkeur…

Jaq…wel of niet onder voorbehoud en voorkeur?

Linda—Utrecht
Jac(onder voorbehoud)–?
Hans–Rotterdam
Raak–Rotterdam, maar komt ook naar utrecht
Marion (en N?)–Utrecht
Roanna— Geen voorkeur
Toos --Rotterdam
Crazy–
Miere (?)–? Geen voorkeur

Heb even terugelezen Miere maakt het niet uit waar, alleen de vraag of ze kan.
Volgens mij gaat de meeste voorkeur naar Rotterdam. Mee eens dames?

Toos : ik ga met je mee voor Rotterdam

Hoi,
Mij maakt t niet uit, Utrecht of Rotterdam is voor mij zo’n beetje even ver. Miere komt niet omdat ze moet werken. Dus de kans is groot dat ik alleen kom.

De meeste stemmen gelden dus …
Ik vind het alleen wel jammer dat TRL dan waarschijnlijk niet komt. Het was wel onder voorbehoud maar de kans is natuurlijk wel groter dat ze wel naar Utrecht komt. Is tenslotte op de weg naar huis vanaf Amsterdam. Denk niet dat ze de puf heeft om nog een omweg via Rotterdam te maken.

Jullie hoeven met mij geen rekening te houden hoor,de meeste stemmen gelden dus als het dan R’dam wordt geen probleem,maar dan kom ik zoiezo niet.Maar zoals ik al zei geen rekening met mij houden wie weet ben ik rond die tijd ook wel met andere dingen bezig

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Goed,Rotterdam dus…Nazar,16 november…

Ja hier ben ik weer.
Een poosje niet geweest maar ik zie dat het rotterdam is geworden en dan zeg ik op mijn beurt omdat ik te laat reageer…

HEEL VEEL PLEZIER!!! IN ROTTERDAM!!!

Ik kon wel de 16de maar mijn voorkeur ging uit naar Utrecht.
Dus geniet ervan de 16de voor degene die gaan!!! En laat mij in ieder geval even weten hoe het geweest is.

Groetjes Jac

Linda
TRL(onder voorbehoud)
Hans
Raak
Marion (en N?)
Roanna
Toos
Crazymar
Viva(onder voorbehoud)

Viva?

Select clubje…welke tijd spreken we af bij onze '‘gastheer’'Murat en waar?

@hans: trl had ook aangegeven dat ze niet sowieseo niet komt naar rotterdam

Linda
Hans
Raak
Marion (en N?)
Roanna
Toos
Crazymar
Viva(onder voorbehoud)

Viva?

Sorry Linda…hier dan de ‘‘definitieve’’ lijst…

@Hans: Is dat restaurant wel in het centrum? Anders moeten ik nog een strippenkaart kopen, zolang die tenminste nog gebruikt mag worden in R’dam. :smiley:

Ik dacht gewoon bij een of ander bekend standje/winkeltje in het stationsgebouw afspreken? Ik weet niet of jullie een AH op het station hebben (ik dacht het wel) dan zouden we daar af kunnen spreken en dat jij ons later dan voorgaat naar dat restaurant. Lijkt het je wat? La ma weten!

Roanna en de andere dames,

Het CS is gesloopt,dus dat wordt automatisch dus de uitgang…ik zal allen via pb mijn tel.doorgeven en andersom ,van te voren;.

Wie met de auto komt,laat het me weten,bij mij in de straat is het gratis parkeren en niet ver van de snelweg(hiermee spreek ik dan eerder af;met de metro gaan we verolgens naar CS)

We kunnen er lopend naartoe en aangezien in Rotterdam alles open is iedere zondag kunnen we de koopgoot ff door als julllie dat leuk vinden…dan spreken we een tijd af…eerst shoppen om de eetlust op te wekken,haha

Hans : ik kom lekker met de trein, ken inmiddels via het journaal, de alcoholcontroles in Rotterdam:finger:

Ik kom met de auto, trein is voor mij geen optie. Ben ik meer dan 2 uur onderweg. Met de auto doe ik er 3 kwartier over.
Hoe laat spreken we af??

Dames met auto…parkeren (gratis)kan bij de Kralingse Zoom,metro-station, vlak bij de A16;ik zal daar zijn om 15 uur;dan gaan we met de metro naar CS en wachten daar op de anderen…15.30?

ff de stad in en om 18 uur aan tafel?

Of willen jullie direct naar het restaurant?dan passen we de tijden aan…

@Hans: 18.00 uur aan tafel lijkt me een mooie tijd, omdat het vaak ook nog even duurt voor je alles voor je hebt staan en velen moeten toch weer een eind terug met de trein/auto, dus moet het in ieder geval voor mij, niet te laat worden.

En om een uur of half vier bij NS station, wat mij betreft, ook goed! :thumbsup: