Heb zin in morgen, rij om 10 uur uit enschede weg naar roanna toe
Hans : ik kom morgen met de auto, heb nl. wat spulletjes bij voor Viva. Denk dat het dan verstandiger is om in de buurt van het restaurant te parkeren en dan naar de koopgoot te komen, ben daar rond 3 uur enne heb er ook heeeeel veeeel zin an:dag:
Ik moet 's morgens eerst aan het werk hier. Dan J bij mijn ouders brengen. Als alles mee zit hopen we hier rond 13.00 op de trein te stappen. We nemen wel contact met jullie op als we gearriveerd zijn, dan horen we wel waar we heen moeten.
Dames en Heer,alvast heel veel plezier morgen met z’n allen,maar dat gaat vast en zeker lukken…
Trl : dank je wel lieverd, we zullen je echt missen:kus:
Raak…je kunt parkeren in parkeerkom op de schiedamse vest.
Toos…kan je hubs de 10 rozen die ik voor je hebt gekocht mee terug nemen(een belofte,lang geleden)
Tot morgen allemaal tussen 14-14.30…
Hans : dank je, gaat lukken hoor, maar dat snap je morgen wel:hihi:
Tot morgen:dag:
Dames en heer, heel veel plezier morgen:zon02:
Wil me nergens mee bemoeien, maar er zijn 2 uitgangen.
Blijdorpzijde (achterkant) en voorkant “hal” aan de metrozijde dus.
Doeidoei
Tot morgen allemaal!
@Trl, Beps en Bloem, We gaan jullie missen vandaag
@mirene: Bedankt voor de tip.
@Hans: Denk wel dat hub de rozen alvast mee kan nemen
Tot vanmiddag allemaal!!
@Viva: Jou hub komt ook naar het restaurant toch, heb nog wat in de auto liggen, kunnen we dat meteen overladen
Ja dat klopt Toos, hubbie haalt me op met de auto, jou hubbie ook, of kom je zelf??
Hubs pikt me op bij het restaurant
@Hans: De bedoeling is toch dat we elkaar aan de voorkant van CS zien?
Meiden en Hans ik kom niet met de trein, Raak haalt me op, ivm spullen die hier gebracht worden voor Darfur dus jullie zien ons verschijnen.
Hubs haalt me wel op…
tot straks
Goed voor mekaar Viva en tot straks dan hoor. :dag:
Tussen 2 en half 3 uitgang voorzijde (metro) CS toch? Even voor de DDDers onders ons, waaronder mijzelf!!!
Hans, ben jij daar ook dan tegen die tijd?
Dames en heer, tot vanmiddag! Ik heb er zin in…
Heel veel plezier!!!