Mee op reis

Hoi Milou e.a. Wat betreft de reis naar Afrika, ga over paar maanden met transportbus naar Senegal. Er kan nog iemand meerijden, is ook wel gezellig onderweg.

Hoi milou e.a, ik wil in maart een rondreis door Oeganda doen en dan voornamelijk om de berggorilla’s te zien, is er iemand die met mij mee wilt? Ben al n aantal keer in Afrika geweest maar nog nooit in Oeganda!
Groetjes myrte

KOPEN is een betere optie. Je kan hem dan weer verkopen. Na zo’n relatief korte trip heeft de wagen z’n waarde behouden :slight_smile:

LINK

als u een 4x4 jeep weet voor een mooie prijs. mag u mijn contacteren. kopen lijkt mijn een onzinnige optie daar er vergunningen aangevraagd moeten worden en stel ge raakt de jeep niet kwijt?? zit ge met een jeep in africa. althans niet kopen in Africa continent dan he.

een goede jeep (Toyota of landrover/landcruiser) en helemaal desert proof verbouwen kost zo’n 15-20 mille totaal. wat voor ene auto rijdt u daar?

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=169447

Ik zag deze net geplaatst worden… maar hij staat niet in Africa. Weet niet waarvandaan u vertrekt…

Via Wereldwijzer app

Hi Milou,

Als je interesse hebt in zuid-afrika en een groepsreis wilt doen stuur me maar even een pb :slight_smile:
Want ik zoek nog iemand die met mij mee wilt !

Groetjes Roos

Hallo,

Ik zoek iemand voor mee te gaan met me naar Gambia voor 2 weken, moest je intresse hebben laat me weten?