Mediterra

Ik zou graag iedereen afraden om een reis te boeken via mediterra
Men antwoorde helemaal niet goed op de vragen en de excursies waren veel duurder.

Bedankt

Hallo Eva,

jij hebt het zo te lezen ook niet echt goed getroffen. De reisleiding hield dus te wensen over. Jammer want met goed voorlichting en antwoordt op je vragen wordt je vakantie meteen een stukje prettiger.
Wat betreft de excursies, dat is heel vreemd, de prijzen van de excursies zijn door de staat vastgesteld en kunnen dus nooit bij de een veel duurder dan bij de ander zijn.Dat mag dus gewoonweg niet. Ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne tijd hebt gehad.

Groetjes,
Marianna

Originally posted by Gast: Eva@08-09-2003, 13:23:53
** Ik zou graag iedereen afraden om een reis te boeken via mediterra
Men antwoorde helemaal niet goed op de vragen en de excursies waren veel duurder.

Bedankt **

Inderdaad, 100% gelijk, in september geweest voor de 5e maal (1e maal met Mediterra en eerste maal een last minute) dus ook voor mij NOOIT meer Mediterra. Vlucht 3x gewijzigd, eerste nacht in ander hotel, … en alles was volgens hen heeeeeel normaal…
Sorry Mediterra, maar professionalisme is iets anders !

Hallo Yves,

Ook jij hebt het dus slecht getroffen met Mediterra.
Dit is al de zoveelste klacht die ik hoor, eerst Tui.nl en nu Mediterra weer.
Het is ronduit belachelijk dat men zo met zijn gasten omgaat.
Je betaald een hoop geld en dan wil je ook hebben waar je voor betaald hebt.
Ik neem aan dat je je klacht ook naar Mediterra hebt gestuurd.
Ik zal het in ieder geval vermelden op de Djerba Groep, daar zitten ook veel Belgische leden bij, en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Bedankt in ieder geval voor je reactie hier, en ik hoop dat dit gebeuren je niet doet besluiten om nooit meer terug te keren naar Djerba.

Groetjes,
Marianna

Originally posted by Marianna@05-10-2003, 19:51:21
** Hallo Yves,

Ook jij hebt het dus slecht getroffen met Mediterra.
Dit is al de zoveelste klacht die ik hoor, eerst Tui.nl en nu Mediterra weer.
Het is ronduit belachelijk dat men zo met zijn gasten omgaat.
Je betaald een hoop geld en dan wil je ook hebben waar je voor betaald hebt.
Ik neem aan dat je je klacht ook naar Mediterra hebt gestuurd.
Ik zal het in ieder geval vermelden op de Djerba Groep, daar zitten ook veel Belgische leden bij, en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Bedankt in ieder geval voor je reactie hier, en ik hoop dat dit gebeuren je niet doet besluiten om nooit meer terug te keren naar Djerba.

Groetjes,
Marianna **

Beste Marianna

Neen hoor, hierdoor laat ik me niet afschrikken !!! Het was nu voor mij de 5e maal Djerba, en er zullen nog vele malen volgen…
Gewoon ter vermelding ; Djerba Plaza en Karthago hotel zijn werkelijk heel goed. Plaza is meer voor iemand die rust zoekt, Karthago is (bij ons in België) all in dus meer “leven”/animatie … maar echt ook heel goed van eten ed.

Groetjes !

Sorry als het soms een tijdje duurt, maar ik bezoek de site niet continu… nochtans ligt m’n hartje ook in Djerba hoor !

Hallo Yves,

Blij te horen dat je net als ik nog vele malen terug wilt keren naar Djerba, en dat jouw hart daar ook een beetje ligt.
Van de hotels die je noemde hoor ik niets anders dan goeds, dus dat is op zich een goede keuze.
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen op Djerba, ik ben tenminste blij dat ik volgende maand weer een dag of 10 die kant op kan gaan.

Groetjes,
Marianna