Medicinale apparatuur, rollator en EPO

Is er iemand, die toevallig ervaring heeft met beademingsapparatuur, die niet als vracht maar als handbagage meemoet? En met het reizen van EPO injecties (predialyse behandeling)? Mag absoluut niet bevriezen, dus ook in gekoelde handbagage.
Wij gaan volgende week met Malaysian airways en niemand die iets kan zeggen ovber het meenemen van de injecties.
Sinds ik met rollator loop, heb ik niet meer met vliegtuigen gereisd. ik kan niet lang staan of ver lopen zonder rollator. Heb wel begeleiding aangvraagd.
Iemand, die me iets wijzer kan maken ajb??
elly

heb er geen ervaring mee Elly, maar ik weet van een vriendin die ook hulp nodig had dat alles werd geregeld via het reisburo waar ze geboekt had.
heb je zelf alles geregeld dan zou ik in jouw geval een e-mail sturen naar Malaysian airlines.
je kunt gewoon in het Nederlands schrijven.
[EMAIL=“amsadmin@malaysia-airline.nl”]amsadmin@malaysia-airline.nl
gr.
en goede reis
emcee

Bedankt voor de info, helaas klopt het email adres niet, maar daar kom ik wel achter!
E

hoi Elly begrijp er niks van heb 15-10-2009 nog een e-mail gestuurd aan dit adres [EMAIL=“amsadmin@malaysia-airline”]amsadmin@malaysia-airline is beantwoord door Mej. Anita Sardarkhab van de cliëntenservice.
veel succes
en goede reis, hoe lang blijf je daar.?
wij komen 15-2- ben nu de dagen al aan 't tellen
gr.emcee

sorry foutje het is Anita Sardarkhan

Wij gaan 13-1 voor een maand, dus we lossen elkaar af
EH