Medereiziger(s) gezocht!

Hola!

In januari en februari 2013 plannen wij (drie 23-jarigen) een rondreis doorheen Centraal-Amerika. De laatste 3 weken van februari willen we rondreizen in Mexico! Van Cancun tot Mexico City. Reis je alleen of met meerdere personen en zoek je nog extra reisgenoten of wil je graag een stuk meereizen? Laat het ons dan weten! :wink:

Saludos!

G,K,T.

Holaa!

Ik ben ook van plan om van die kant, alleen dan Playa, richting Mexico City te reizen. Ik ga overigens wel pas 25 juni 2013.:wink:
Maar ben benieuwd wat jullie route word?
Ik heb het 1 en ander waar ik graag heen wil:
Starten PDC (hier wil ik overigens wel 13 dagen ong verblijven, tenzij ik tijdnood heb dan ietsje korter;))
Isla mujeres 3 dagen ,
Merida 3dagen,
Oaxaca 3, alleen de afstand van Merida naar Oaxaco is zo groot, maar daar ontkom ik niet aan. Iemand die zegt dat ik beter n vlucht kan nemen van Merida naar Oaxaca? Of ergens n leuke tussenstop? Ik heb namelijk geen idee.
Guadalajara 3 dagen,
Mexico City 5 dagen,

Dus 4 dagen over om naar de bestemmingen te reizen… Ik ga alleen en voor t eerst, dus heb geen idee of die 4 dagen te kort zijn. Tips zijn welcomeee!:slight_smile:

Voor mensen die er verstand van hebben;) :
Ik zou graag naar Guadalajara willen, maar ligt een beetje uit de route, of is dit wel te doen? Aangezien ik wil eindigen in Mexico City en van daar vroeg in de morgen mn vlucht terug heb.

iMuchos Gracias a todos!

Ook wel handig, ik heb mijn vlucht terug op 30 juli smorgens vroeg, vanuit MC dus.:wink: