Mede avonturier gezocht

Zyn er nu echt geen avonturiers meer om ergens te starten voor onbepaalde tyd met de rugzak van land naar land of een heel continent
af te reizen en met gewoon de steun aan mekaar en het avontuur ???
Ben zelf 55j en zoek gewoon iemand !!!

1 like

Hallo,

Ik ga 25 maart in principe voor 3 maanden naar Madagascar, maar nu er daar rellen zijn uitgebroken, wacht ik nog even af.
Ik pas me aan de situaties aan die op mijn pad zouden kruisen.
Zowat elk land buiten Europa interesseert me eigenlijk wel en sta open voor zowat alles. Liefst zou ik echter mijn budget eerder aan de beperkte kant houden.

Indien interesse, laat maar iets weten…

Groeten

Raf

Hoi,

Ik zou gewoon gaan.

Mada heeft vaker onrusten gehad, deze richten zich nooit op buitenlanders. De Malagassy richten hun woede op de politiek, niet op toeristen.

De doden die tot nu toe gevallen zijn zijn eigenlijk niet eens politieke doden, maar omvergereden door brandweer, omgekomen tijdens paniek tijdens plunderingen en brand…

Gewoon gaan.

Gr Jochem

De rust is toch nog niet weergekeerd voor de moment.
Er blijven slachtoffers vallen en het leger is ingezet. De woede tov Duitsers is redelijk groot (die hebben blijkbaar een aantal hoge postjes bij de huidige president) en kan toch overslagen naar andere Westerlingen?

Misschien ben ik helemaal verkeerd, maar ik wil graag wel weten wat je hierover denkt.

merci alvast

Raf

Klopt, pleuris is uitgebroken. Presidentiele leger heeft geschoten op een betogende menigte, 30 doden. Totaal onverwacht. De Duitsers spelen geen rol, tot nu toe zowieso geen anti expat gevoelens. Op bv sobika.com kun je meer lezen hoe alles zich verder evt volrekt.

Gr J

U zal me niet geloven?maar ik plaatste een indentieke advertentie deze avond… terug te vinden bij,ONLINERTJES,ik wil dan maar al te graag net u van gedachten wiselen,men e-mail adres = anjema@live.be ben een man van 54j vriendelijke groet jeanluc

Avonturier

Zelf zou ik graag naar Cuba gaan in april.
Interesse??
Mijn mail is [EMAIL=“ccve@live.nl”]ccve@live.nl