Hallo,
iemand een idee wat de beste route is om van Maseru in Lesotho naar Port St Johns aan de Wild Coast in ZA te geraken? Wij reizen per auto, een gewone dus geen 4x4, en ik vraag me af wat de snelste weg is…iemand een idee?
Alvast dank!
Hallo,
iemand een idee wat de beste route is om van Maseru in Lesotho naar Port St Johns aan de Wild Coast in ZA te geraken? Wij reizen per auto, een gewone dus geen 4x4, en ik vraag me af wat de snelste weg is…iemand een idee?
Alvast dank!
Hallo,
De route die ik zelf in 2005 gereden heb van Maseru naar Umtata ging naar Telle Bridge over de A2. De laatste km naar afslag Telle Bridge gaat het over zandpad. Neemde weg naar Sterkspruit, Lady Grey, Barkly East naar Elliot. Ga via Maclear, Tsolo de N2 naar Umtata van daaruit is het nog ongeveer een honderd km alvorens je Port st Johns bereikt.
Een opmerking van mijn kant neem in Umtata alle voorzorgs maatregels zoals geen geld pinnen deuren op slot van de auto ook als je er zelf in zit geen waardevolle dingen in het oog laten liggen. Het is nr2 op de crimeneelste steden in Z.A.
Als je in Z.A. geld gaat pinnen neem de volgende regel in acht. kaart inbrengen wachten tot de kaart geaccepteerd wordt, dan op CANCEL komt de kaart terug controleer of het jouw kaart is, dan weet je zeker dat je geen valse kaart terug krijgt. Zo voor kom je een hoop ellende. Deze tip heb ik van een politieagent in Upington waar ik onlangs heb vertoeft. Veel plezier in Z.A. Groetjes Jan