Autoreis van Ponta do Ouro naar Mlilwane Wildlife Sanctuary

Hallo Mensen,

Wij gaan in oktober naar Zuid-Afrika. Wij willen tijdensonze autoreis van Kaapstad naar Johannesburg ook 3 nachten verblijven in Ponta do Ouro in Mozambique. Onze auto laten wij bij de grens in ZUid-Afrika achter. Vanuit Ponta do Oura (kosi bay border) willen we rijden naar Mlilwane Wildlife Sanctuary in Swaziland. Wat is de snelste route? (Wij hebben een gewone auto geen 4WD)

Ik heb al op Google maps gekeken, maar deze stuurt ons via de plaatsjes Ingwavuma ??? en Lismore???; duur 258 km ca. 4 uur en 37 minuten. Ik heb hier geen goed gevoel bij. Er zitten een paar rare kronkels in en volgens mij gaan we geen officiële grensovergang naar Swaziland over.

Kan iemand ons adviseren over de snelste/beste route? Waar moeten we de grens over naar Swaziland?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes,

Joyce & Ralph

Ga de grens van Swaziland over bij Lavumisa.

Zo is de route 351 km…

http://i300.photobucket.com/albums/nn9/schoelink/route.jpg

Bedankt voor de tip.

Groet,

Joyce

Ik heb toch nog een vraagje over de geadviseerde route.

Een deel van de route in Zuid Afrika lijkt te gaan over een onverharde weg. Kan dit met een gewone auto worden gereden?
Verder heb ik zelf via Google maps geprobeerd de route te maken, om de duur te achterhalen, maar maps wil niet via Golela/Lavumisa grensovergang. Heel vreemd. Weet jij wat daarvan de reden is?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet,

Joyce

Het is allemaal verharde weg, Sommige stukken asfalt wel met ‘potholes’. Maar goed te doen dus.

Ik schat dat je over deze route 5-6 uur doet (met grenspassage van 20 min)

Gr. Hans

Bedankt voor je reactie.

Groet,

Joyce