Martiniar, MAAR....

Ze komen dus wel, MAAR EHHH, Marinair ???

Aanbieding Amsterdam-Paramaribo(Enkele reis) voor 199 Euro! Eind Oktober vertrekken we!

Is goed, doe maar!
Nee, dat kan niet, U moet een retour nemen.
Er staat toch enkele reis?
Ja,maar dat verkopen wij niet!
Ufggg

OK, retour in April, is iets duurder zie ik, nl enkele reis 224 Euro, maar laten we dat dat maar doen, dus heen voor 199 en terug voor 224.

OK.dat is samen dan 679 Euro!

Fijn, laat maar

(Alles excl. Tax en toeslagen)

mmmm handig ja!!!

Rond Kerst:

Ticketprijs: €1218.00
Totaal toeslag(en):€196.78
Totaal bedrag:€1414.78

Fijn zo een dochter onderneming van KLM als “concurrent”

Prijs details

Bron:www.Martinair.nl

Dat is een boel geld, een HELEBOEL. Waar kun je wel betaalbare tickets krijgen? En voor degene die zich er al in verdiept hebben een vraag. We willen waarschijnlijk begin volgend jaar naar Suriname (voor een half jaar) nu gaan we alleen in mei weer even terug omdat mijn zusje gaat trouwen. Komt het erop neer dat we dan maar gewoon 2 van die ongelooflijk dure retourtickets moeten kopen… Of weet iemand nog een andere mogelijkheid…
Ik hoor het graag,
Groetjes Barbara

Als je “even” terug wil kan je in SR een 3 weeks retour ticket kopen en je “echte” retour gebruiken voor de “echte” terug reis. Een 3-weeks retour is voordeliger(niet goedkoop). Voor een 4 a 500 Euro moet dat te doen zijn in het laag seizoen

een studententicket voor een half jaar was ik rond de 780 kwijt ( dat is alles erbij, tax, toeslagen etc)
Om ff terug te gaan is erg duur, als je geluk hebt kan je wat christoforus zegt al voor 4 a 500 een 3 weken ticket krijgen, maar als het net in een vakantie valt, waarschijnlijk niet.
Bij www.caribbeantravel.nl kan je goedkopere tickets boeken, veelal via SLM.