goedkope vliegtickets

ik ga van maart tot en met juli stagelopen in suriname. heeft iemand tips waar ik goedkope vliegtickets kan boeken? alvast bedankt!

Ik heb mijn ticket bij SLM geboekt, die was het goedkoopste. Maar je kunt het even vergelijken met KLM en Martinair.

Veel succes,
Groetjes Inge

Met martinair vanaf E 224,-.Dat staat op hun site, alleen verkopen ze die tickets niet,

Martinair zal waarschijnlijk de goedkoopste tickets gaan verkopen, alleen moet je dan wel nog een poosje wachten met boeken, omdat ze nog geen reisschema hebben, dus kun je nog niet boeken voor je terugreis in juli. Ik zelf ga van februari tot juli en heb alvast een ticket geboekt bij SLM. Inclusief tax ben ik bijna 800 euro kwijt.

tip: www.dreamislands.nl

Martinair!

800 euro?! Dan wacht ik nog wel even met boeken:biggrin:

Als je naar het reisbureau gaat kun je een ticket naar martinair in juli al we boeken hoor. Ik heb het zelf namelijk ook gedaan. Je kunt volgens mij ook het beste wel vast boeken een deze weken, anders zijn de goedkopere tickets weg. en 800 euro betaal je al snel incl. alle aanslagen enzo

Bij d-reizen.nl kun je al best goedkoe tickets kopen van Martinair, ook op cheaptickets.nl en al die andere ticket sites. Wanneer je langer dan een maand in Suriname zit wordt je ticket direct stukken duurder, dus je zult nooit een ticket van 250 kunnen krijgen. Voor minder dan 800 zal het je niet lukken denk ik.

Nogmaals: www.martinair.nl

Suriname va. 198 Euro enkele reis. Leuk aanbod, alleen niet te koop.

Nieuw is dus christoforus-air voor 99 Euro!
Allen verkopen wij ook niet,

je hebt niet veel aan een aanbod, wat niet te koop is he?