ticket

Hallo allemaal,

wie weet bij welke maatschappij je de goedkoopste tickets kan halen om naar Suriname op vakantie gaan? Het verschilt heel erg heb ik gezien,weet iemand dus welke maatschappij of website je de goedkoopste tickets kan kopen

Alvast bedankt

Groeten

Tim

Vanuit Europa vliegt volgens mij alleen KLM op Suriname.
Over het algemeen geldt dat hoe vroeger je boekt, des te goedkoper is het ticket.
Een vliegmaatschappij wil namelijk graag zo vroeg mogelijk al zijn stoelen verkocht hebben.
Stel je wil vliegen in december, dan kan de ticketprijs bij boeken in oktober meer dan het dubbele bedragen dan als je in februari of maart geboekt zou hebben.

Voor de goedkoopste aanbieder kun je het beste kijken op chaser.nl
deze site vergelijkt de diverse aanbieders (Budgetair, Cheaptickets etc. etc.) met elkaar.

dank je wel voor het advies,alle vluchten zitten behoorlijk vol,ik vlieg as zaterdag,zijn er nog meer mensen van dit forum die as zaterdag vliegen???

Groeten
Tim

SLM vliegt ook op Su. Soms kan een ticket naar Curacao en daar een ticket naar Su veel goedkoper uitvallen.

Echter de tickets naar Su blijven BELACHELIJK duur. Zelfs in eht laagseizoen betaal je nu 826,- voor een ticket! Hoogseizoen kan de laagste prijs oplopen tot 1300,-

Helaas want het is een prachtig land en als de tickets niet zo duur waren zou ik iedereen aanraden om er een keertje heen te gaan!

Hey Tim,
De prijzen zijn qua maatschappij zowat het zelfde, ook al stap j over en kom j vanuit frankrijk. Er zijn twee airlines op de directe vlucht naar Su. SLM en KLM. T liefst vlieg ik KLM omdat ik het vliegtuig beter vind uitzien, maar ik ben zelf surinamer dus zou als buitenlnder begrijpen dat je alvast wil integreren enz. Het verschil in prijs ligt meer in welke periode je komt: hoog of laag seizoen. Over het algemeen begin laag sezoen van het na jaar half september tot half december. En in het voorjaar half januari tot half april. Mocht je naar su komen en heb je een plek nodig om te blijven hoor ik het graag. Heb een ruim huis met een kamer die al een tijdje wil verhuren. Heel goedkoop natuurlijk en ik woon er zelf in.