Wij willen met ons gezin (4 mensen) in juli naar suriname (2 weken) en dan via curacao weer terug naar NL. Is het handig allemaal losse tickets te boeken. Als ik het nu doe is dat behoorlijk prijzig. Wachten? Of weet iemand een handiger en goedkopere manier?
Ik ga precies het zelfde doen in augustus. Ik doe het met losse tickets. Kost me 855 euro (690 Retour AMS-Para-Cura-AMS en 166 Para-Cura). En dan los een appartement boeken. Juli zal wel iets duurder zijn.
Je kan eventueel kijken als reisbureau’s een leuker prijsje voor je kunnen maken.
Hartelijk dank! Dat is aanzienlijk goedkoper dan wat ik nu via vliegtickets.nl aangeboden heb gekregen. 1400 euro de goedkoopste vlucht tot nu toe. Ik kijk nog even verder. Altijd lastig of je moet wachten of dat je dan te laat en nog duurder uitbent.
Ik denk dat je zelf in Juli wel iets goedkoper uit moet komen.
Kijk op de site van KLM zelf, scheelt vaak wel wat, en dan voor het enkeltje Para-CURA op tix.nl ofzo.
En inderdaad de prijzen schommelen nog al, de ene week goedkoper en dan weer duurder en vervolgens weer goedkoper. Maar meestal is het hoe dichterbij de reisdatum des te duurder de tickets.
Ik heb precies het zelfde geboekt. De tussenvlucht van para naar cura heb ik bij de SLM geboekt de rest bij de KLM in totaal kosten de 3 vluchten ongeveer 900 euro.
Je kunt voor de beste en duidelijkste prijzen op de site kijken van de KLM en van de SLM.