Vliegen van Paramaribo naa Curaçao, mogelijk?!

Hallo!
Tussen februari en juli ga ik samen met een vriendin stage lopen in Paramaribo. Tijdens deze periode willen wij ook graag een weekje naar Curaçao. Weet iemand of dit mogelijk is qua vluchten? Ik weet dat KLM erheen vliegt. En hoe duur die tickets ongeveer zijn?

groetjes, Lieke

Vliegen van Suriname naar caracao is zeker mogelijk. Alleen is het in verhouding erg duur. Gemiddeld even duur als vanuit NL naar Caracao vliegen. ( zo 400 euro).

Wel kon je toen ik er was een airpas kopen bij je SLM ticket naar Suriname dan was het ticket naar de antillen goedkoper maar ook nog steeds rond de 400 euro.( kijk op de site van slm, je moet dit VOOR je naar Suriname gaat beslissen, kan je alleen in NL kopen bij je suriname ticket)
Ik heb t niet gedaan meer, omdat t vanuit NL vaak goedkoper is om naar de Antillen te vliegen dan vanuit Suriname.

Misschien is er een aanbieding als je al in Suriname bent, kan je altijd in de gaten houden.

Hmmm dat is jammer zeg. Had echt verwacht dat het goedkoper zou zijn…

Hey Lieke,

**Balen hè dat het zoveel geld kost, wij zaten er ook aan te denken om tussentijds of na onze stage “effe” naar bijv. venezuela/braziellië te gaan, je bent dan toch in Zuid-Amerika, dus zal wel niet zoveel kosten…MIS!! Dat kost dus ook ontzettend veel geld. Vandaar dat we ook hebben gekozen dat niet te doen…jammer, heel jammer, maar ja, Suriname opzich gaat al helemaal geweldig worden!!!:unibrow: :biggrin: **

**Groetjes Joni:D **

Als je niet gaat vliegen, dus Guyana,Frans-Guyana of Brasil is het wel te doen. bv. Terug via Fortaleza.