"goedkope vliegtickets"

dag allemaal,

suriname staat al lang op mijn verlanglijstje. ik vind alleen de vliegtickets enorm duur (rond 1200 euro). dit kan vast wat goedkoper? maar ik weet niet waar ik moet zoeken. ik ben helaas altijd wel hoogseizoen gebonden, ik kom dus altijd duurder uit. maar het moet toch eens mogelijk zijn? ik zoek nu ticket voor july-aug 2013 ong 4-5 weken.

thanx groet mariska

Voor die periode kun je nu een ticket rond de 800 euro boeken.
Rond maart/ april zijn ze tussen de 600 en 700 euro (afgelopen jaar tenminste)
tix.nl vind ik zelf wel een goede site.

Succes ermee!

Beste Marisqa,
Je moet nu op de website van klm kijken zij hebben nu aanbiedingen.
Ik had een week geleden actie van klm gekregen dat ik tot 30 juni kon vertrekken voor €645.- .en vandaag keek ik rond juli /aug kon ik voor inderdaad rond de €820,- boeken. en een visum koop je voor vertrek op Schiphol.
Als je weet dat je dat wilt kan moet je echt vroeg boeken hoe langer je wacht hoe duurder het wordt.
en als je een woning wilt huren.
dan zou je deze website kunnen bekijken.
http://mangolaan.berkleef.nl

mvgr. sharda

Beste Marisqa,
Je moet nu op de website van klm kijken zij hebben nu aanbiedingen.
Ik had een week geleden actie van klm gekregen dat ik tot 30 juni kon vertrekken voor €645.- .en vandaag keek ik rond juli /aug kon ik voor inderdaad rond de €820,- boeken. en een visum koop je voor vertrek op Schiphol.
Als je weet dat je dat wilt kan moet je echt vroeg boeken hoe langer je wacht hoe duurder het wordt.
en als je een woning wilt huren.
dan zou je deze website kunnen bekijken.
http://mangolaan.berkleef.nl

mvgr. sharda>>>

Thanx! Ik ga gauw weer kijken. Ik had nl ook bij klm gekeken en goedkoopste was 1120 euro in july.

helaas, de aanbiedingen gelden alleen voor het voorseizoen als je nu boekt. in augustus kon ik nog wat goedkopers vinden á 900 euro, maar dan kan ik nog maar 2 weken.
het zoeken gaat gestaag voort. …

www.vliegtickets.com niet aangeven dat je europeaan bent anders kom je weer op de Nederlandse site uit en ben je vaak duurder uit

zie hier een beetje oud topic, marisqa heb je al een ticket gevonden? In het hoogseizoen zijn de tickets altijd rond de 1200,-. Ook al boek je vroeg. Misschien een aanrader om via Frans Guyana te vliegen, Curacao of Miami. Kan soms behoorlijk schelen!
Het probleem is dat alleen KLM en SLM op Paramaribo rechtstreeks vanaf hier vliegen, monopolie positie. Misschien dat je kan proberen dat je de laatste dag van juni wegvliegt? Dat kan ook behoorlijk wat schelen!
Wij zijn 2 jaar geleden op 7-8 juli vertrokken, als we een paar dagen eerder konden vertrekken zou het ons iets van 300 per ticket schelen.

Goedendag,

Hoe werkt het precies met die retour-ticketprijzen van KLM? Eerst waren ze (voor 12 februari 2013) 825 euro, toen een paar weken 697 euro en sinds zaterdag 826 euro. Ik wil ze natuurlijk graag voor die 697 euro hebben. Kon ze niet kopen voor 697 euro omdat mijn paspoort nog niet gereed was. Is de verwachting dat de prijs op een gegeven moment weer lager wordt? Kan iemand daar iets over zeggen? Zal ik wachten of nu boeken voor die 826 euro (omdat anders de prijs alleen maar weer stijgt of vliegtuig vol zit)?

Alvast dank.

Hoi Elbird, een paar weken geleden waren het KLM werelddeal weken. Hoezo heb je niet geboekt? Je kan namelijk ook een optie nemen op een ticket voor 2 weken. en paspoort heb je niet direct nodig bij boeking volgens mij. Ik weet niet of de prijzen nog gaan dalen… je moet het voor jezelf gaan afwegen. Risico dat je goedkoper uit zult zijn dan nu, of vele malen duurder.

Ja ik dacht dat ik een paspoort nodig had omdat ik bij boeken het paspoortnr moest invoeren…

Maar dank voor je antwoord/tip!

als je nog niet geboekt hebt is hier een actie voor een reistijd van maximaal een maand:
http://www.novavakantiereizen.nl/Content/Suriname%20aanbiedingen.aspx
Succes
xx Ginger

Ook hier maar eens kijken? http://leukereisjes.nl/tag/tipstricks/

Hallo Marisqa,
Kijk nu op klm dealweken. tot 28 jan. kan je boeken. www.klm.nl

Beste JoostM
Helaas was Marisqa op zoek naar Surinaamse ticket prijzen voor de Maand Juli .
Vandaar dat ik een bericht achterliet