Hallo allemaal!
Ik wil graag, zsm, een paar dagen naar Marrakech.
Er even tussen uit, in de zon, wandelen, veel eten en drinken en natuurlijk veel natuur, cultuur en wat avontuur.
Gewoon genieten en ontdekken!
Ik kan begin december en anders in het nieuwe jaar.
Verder wil ik graag begin 2017 voor het eerst naar Azië.
Thailand, Indonesië en Bali, zou een goede start wezen voor mijn eerste keer Azië, vandaar dat ik deze benoem en China staat sowieso op m’n lijst.
Wil jij (ook) naar een ander Aziatisch (ei)land?
Of heb jij al een reis gepland en nog geen reispartner?
Let me know, we komen er heus wel uit!
Een rondreis van 3-4 weken lijkt me top (heb ik nog nooit gedaan!).
16 dagen in een hotel vind ik ook heerlijk.
Ook hier geldt: niets moet, alles mag! Lekker genieten in de zon, wandelen, veel eten en drinken, natuur, cultuur en avontuur. Yoga, een heerlijke massage en dergelijke ben ik voor in. Daarentegen een trip in de bush bush ook!
Ik ben ook altijd pro locals, dus zal trips etc. altijd boeken bij locals, alleen eten en drinken waar locals gaan etc.
Reisperiode is altijd laagseizoen voor de beste prijzen, ik wil altijd zo goedkoop mogelijk, maar wel kwaliteit. Dus zeg jij ik wil en kan, maar pas mid/eind 2017: ook goed, alles is bespreekbaar.
Ik ben een vrijgezelle dame van 35, echt een levensgenieter met een positieve en flexibele instelling.
Ik zoek een gezellige dame of gay guy als reisgenoot. Leeftijd vind ik onbelangrijk, een goede klik is een must!
Ga jij mee?!
Groetjes!