Hallo,
ik heb nog een vraagje. Ik heb al regelmatig iets gelezen over de markt in Benkovac, maar soms staat er dat het een zondagsmarkt is en soms dat het enkel de 10de van de maand is.
Weet iemand welke van de twee het is?
groetjes Ellen
Hallo,
ik heb nog een vraagje. Ik heb al regelmatig iets gelezen over de markt in Benkovac, maar soms staat er dat het een zondagsmarkt is en soms dat het enkel de 10de van de maand is.
Weet iemand welke van de twee het is?
groetjes Ellen
Hallo Ellen.
De markt in Benkovac is altijd op de 10e van elke maand.
Mijn man en ik gaan altijd op vakantie in Kroatië en plannen dan zo dat we naar die markt gaan.
Met vriendelijke groeten Ans
Ik zit er al jaren lang in de buurt(Posedarje)maar ben nog nooit naar die markt geweest.Klopt het dat een parkeerplaatsje vinden op niet al te grote afstand niet zo eenvoudig is?
Hallo.
Een parkeerplaats vinden is niet zo moeilijk, iedereen zet zijn auto in het stuk bos naast de markt.
Er staan ook Kroatische mannen die het verkeer regelen.
a.s. mei zijn wij weer op de markt, het is daar leuk en lekker eten.
Hoelang ga jij (jullie)al naar Posedarje.
En sta je er op een camping?
Ik hoor het wel,
groetjes Ans
Ans,IK kom al 40 jaar in Posedarje(Podgradina) Zelfs onder de oorlog maar dan niet in Podgradina want daar zaten de Serven.Ben er peetoom van een jongeman .Als je daar bekend bent :mijn stanmrestaurant is restaurant Marin tegenover de inrit naar Novigrad-Podgradina en Paljuv.
Ik heb in Podgradina bij goede vrienden een mooi appartement tot mijn beschikking.Eind augustus as. hoop ik er weer een vijftal weken te zijn.