Als is ‘Markeer alles als gelezen’ aanklik in de hoofdpagina van het landenreisforum krijg ik sinds kort elke keer de volgende mededeling:
Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Bij deze informeer ik jullie dus, maar hoe kan dit worden opgelost?
Ik heb alle cookies en wachtwoorden verwijderd.
Pc zelfs opnieuw opgestart en opnieuw ingelogd.
Probleem blijft dat ik alleen op de hoofdpagina de melding blijf houden zoals ik al eerder meldde. Op de subforums kan ik wel ‘alles als gelezen’ aanklikken en dan wordt het ook gedaan.
Helaas was het dus geen oplossing.
We zijn inmiddels een dag of 10 verder, maar het probleem is er nog steeds.
Is er wel iemand op de redactie die er naar kijkt en probeert het op te lossen?
Volgens mij heeft het te maken met een update van de forumsoftware, die niet goed is gegaan. Meerdere forumonderdelen hebben daar last van. Ik heb zojuist zelf even gekeken op een andere forumsite en daar werkt dezelfde link wel goed.
Met name doordat je zegt “sinds kort”, denk ik dat het met de updates van de laatste week van april te maken heeft. (‘Foutje’ van de ontwikkelaars van de forumsoftware.)
Dat ‘sinds kort’ was vermoedelijk vanaf 27 april.
Daarvoor was ik 2 weken op vakantie.
De laatste keer dat ik op het forum zat was denk ik 11 of 12 april.
Het probleem bestaat vandaag de dag nogsteeds. Probeerde het net en kreeg dezelfde foutmelding.
Kan op de subfora’s echter niet vinden waar ik de topics als gelezen kan markeren. Het staat bij mij in elk geval niet op dezelfde plek als bij het hoofdscherm.
In de fora is dit makkelijk te doen. Bovenaan de lijst met topics zie je “Forumopties” (naast “Doorzoek dit forum”, net onder de navigatieknoppen met de pagina’s). Als je op Forumopties klikt, zie je o.a. de optie “Markeer dit forum als gelezen”.
Waarom het andere probleem nog steeds bestaat, weet ik niet. Daar ga ik helaas niet over.