De Reis Blogs weer online.

Beste reizigers,

Gelukkig hebben we het voor elkaar gekregen om de Reis Blogs weer online te krijgen, dan wel in een ander jasje. Veel plezier met de Wereldwijzer.nl Reis Blogs.

Xander

HOERAAAAAA! Fijn dat het weer online is! Ziet er ook mooi en overzichtelijk uit zo. Alleen… Ik mis wat dingetjes…

  1. Ik krijg geen witregels in mijn tekst, hij gaat wel naar een volgende regel als ik enter geef, maar meer enters hebben geen invloed lijkt het wel…

  2. Kan je nu niet meer zien hoe vaak je tekst gelezen is…?! Dat vind ik wel jammer.

  3. Ook mis ik het dat je op de hoofdpagina niet kan zien of er reacties zijn…

Misschien kijk ik er gigantisch overheen, maar dan hoop ik dat je me dat ff kan vertellen! :smiley:

Bij voorbaat dank!

Liefs,
Carolina

Er werkt nog het een en ander niet inderdaad. Ik kan ook nog geen reactie plaatsen zag ik, maar hier gaan we natuurlijk hard aan werken.
Later meer hierover…

Xander

  1. vreemd, gaan we uitzoeken
  2. ik zie het wel…en jij dus niet? ga ik ook uitzoeken
  3. die zie ik ook wel… ga ik ook uitzoeken :smiley:

En wat ik ook ga uitzoeken is waarom Xander en ik geen reacties en blog items kunnen plaatsen… :s

Al jij dat nu eens uit gaat zoeken :lol: :lol:

We horen (lezen) de resultaten wel! :wink:
Hoop dat je het kan vinden.

Liefs,
Carolina

Ter aanvulling:

Ik zie nu dat ik ook de opmerking “u kan geen commentaren posten” onder de teksten heb staan, maar alleen als ik een BLog geopend heb.

Grappig overigens om een rectie op mijn laatste BLog hier in het forum gedeelte terug te vinden hahahahaha! Das nieuw!

Liefs,
Carolina

Wauw, het onderdeel "ReisBLogs ziet er nu super strak uit. Is echt heel mooi geworden. Goeie verbetering!

Alleen vind ik 1 dingetje wel jammer en dat is dat je niet zo’n handige menu-balk bovenaan hebt waardoor je ook weer gemakkelijk terug kan naar het forum en het magazine… Misschien toch wel handig…

Liefs,
Carolina