Over enige tijd hoop ik voor minimaal een half jaar Nederland achter me te laten. Natúúrlijk wil ik de thuisblijvers op de hoogte houden van mijn belevenissen via een weblog. Maar welke?
Ik heb jarenlang een eigen weblog gehad op web-log, maar daar kun je niet veel foto’s op kwijt. Het zou dus handig zijn met een foto-album erop. Maar bij waarbenjij kun je volgens mij geen foto’s invoegen en ontstaan er dus al snel lange, ondoorbroken stukken tekst. Verder kom ik nog dingen tegen als johojournal, reisdagboek, blogspot enz. Ik wil er wel graag iets leuks van maken, aangezien ik graag (ehm, dagelijks voor mijn werk) schrijf. Wat zijn jullie ervaringen?
Er zijn heel veel verschillende keuzes voor blogs, ook meer dan in de hierboven genoemde topic staan, dus hopelijk reageren er nog meer mensen met wat zij prettig vinden.
ik heb een weblog via blogspot, je kan foto’s invoegen en die worden overgeschakeld naar picasa zodat je flink wat foto’s kwijt kunt… ik had hiervoor waarbenjij.nu maar blogspot werkt veel makkelijker en je hebt veel meer mogelijkheden…ook om het meer je eigen blog te maken en niet 1 van de vele zelfde blogs…
Hij is in de bèta, maar ik ben persoonlijk wel tevreden over reislogger.nl! Geen fotolimiet, geen videolimiet, gebruiksvriendelijk en gastvriendelijk.
Nadeel: soms wat traag en niet heel adequate supportservice.
Het weblog vraagstuk is inmiddels opgelost; ik heb besloten mijn oude log weer nieuw leven in te blazen. Staan ook nog wat oude reisverhalen op, dus eigenlijk wel zo leuk.
Tnx!!