Welke weblog?

Over enige tijd hoop ik voor minimaal een half jaar Nederland achter me te laten. Natúúrlijk wil ik de thuisblijvers op de hoogte houden van mijn belevenissen via een weblog. Maar welke?

Ik heb jarenlang een eigen weblog gehad op web-log, maar daar kun je niet veel foto’s op kwijt. Het zou dus handig zijn met een foto-album erop. Maar bij waarbenjij kun je volgens mij geen foto’s invoegen en ontstaan er dus al snel lange, ondoorbroken stukken tekst. Verder kom ik nog dingen tegen als johojournal, reisdagboek, blogspot enz. Ik wil er wel graag iets leuks van maken, aangezien ik graag (ehm, dagelijks voor mijn werk) schrijf. Wat zijn jullie ervaringen?

Hey hoii,

Ik heb al eens zo’n topic gezien, moest ff goed zoeken, maar ik heb 'm gevonden:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=39132

Er zijn heel veel verschillende keuzes voor blogs, ook meer dan in de hierboven genoemde topic staan, dus hopelijk reageren er nog meer mensen met wat zij prettig vinden. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Dank je! Ben ik in ieder geval iets wijzer. Ben alsnog benieuwd naar méér ervaringen, volgens mij moeten die er wel zijn…

ik heb een weblog via blogspot, je kan foto’s invoegen en die worden overgeschakeld naar picasa zodat je flink wat foto’s kwijt kunt… ik had hiervoor waarbenjij.nu maar blogspot werkt veel makkelijker en je hebt veel meer mogelijkheden…ook om het meer je eigen blog te maken en niet 1 van de vele zelfde blogs…

ik heb gewoon via web-log.nl
enneuhm heb ontieglijk veel foto’s geupload tijdens mn reis… duurt soms een beetje lang maar dan heb je ook wat…

verder hebben we tegenwoordig hier op Wereldwijzer OOK een reisblog mogelijkheid… heb je daar al eens naar gekeken wat je daarvan vindt?

@ Globeskater: wat jij zegt vind ik wel belangrijk, dat je er écht je eigen blog van kunt maken.
Ga die van jou eens bekijken :slight_smile:

@ Bloem: ahaaaa, ga ik eens aan een nader onderzoek onderwerpen.

Hij is in de bèta, maar ik ben persoonlijk wel tevreden over reislogger.nl! Geen fotolimiet, geen videolimiet, gebruiksvriendelijk en gastvriendelijk.
Nadeel: soms wat traag en niet heel adequate supportservice.

Even kijken mag natuurlijk op http://max.reislogger.nl

Succes,
Wouter v. Kuijk

Het weblog vraagstuk is inmiddels opgelost; ik heb besloten mijn oude log weer nieuw leven in te blazen. Staan ook nog wat oude reisverhalen op, dus eigenlijk wel zo leuk.
Tnx!!

Mogen we daar ook de link van weten hoii?!
Ben wel benieuwd… :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Nou, vooruit dan. Maar de laatste update dateert van ruim een jaar terug.
Er wordt aan gewerkt… :smile:

www.hoipipeloi.web-log.nl