Mantelpakjes in Chiang Mai!!

Hello,

Wij zijn terug uit Thailand. Al bijna twee weken.

We hebben weinig last gehad van de protesten, we hebben dan ook BKK gemeden en hebben enkel Chiang Mai en Phuket gedaan (Tussenin Kuala Lumpur)

Maar wat ik eigenlijk wilde laten weten, in Chiang Mai heb ik 3 mantelpakjes laten maken, en 6 dameshemden. En ze zitten echt fantastisch!!

Zijn gewoon in de buurt van ons hotel een kleermaker binnengestapt voor info (in de vitrine stonden wel mantelpakjes voor dames). En we zijn met de voornoemde bestelling weer naar huis vertrokken :-).
De meeste kleermakers daar (en er zijn er echt genoeg) hebben boekjes liggen waar ook de meest recente damesmodellen instaan.

Verder nog bedankt voor alle eerder ontvangen tips hier, het heeft echt geholpen om onze reis naar Thailand tot een fantastische ervaring te maken.

Groet,

Yalika

Wat leuk! Mag ik vragen wat je daar ongeveer kwijt bent voor een mantelpakje? Dan weet ik of ik een plekje vrij moet houden in m’n backpack :wink:

Hallo,

Ik heb ongeveer zo een 4500 Baht per pakje betaald, maar ik heb er 3 genomen. Initieel lag de prijs behoorlijk wat hoger.
Ze maken ook erg mooie (avond)jurken in Zijde!

Goed onderhandelen over de prijs is de boodschap, je merkt vanzelf wel wanneer je in de buurt van hun ‘Last Price’ komt.

Veel Plezier,

Yalika

Oh ben heel benieuwd! Ga zeker een kijkje nemen bij zo’n kledingmaker