ja hoor in bijna alle winkels waar men kledij op maat maakt voor heren kan je als dame ook terecht ik heb hier zelf geen ervaring mee qua kwaliteit en dergelijke maar mischien iemand anders wel
Normaal werken de tailors met catalogussen,waaruit je eventueel een vb kunt uitzoeken!Spijtig dat ik geen vrouw ben,anders had ik je nog meer uitleg kunnen geven!ha ha ha !!Yalika,spring eens binnen in een winkel aldaar,ben je niet tevreden dan kun je steeds bij andere kleermakerszaken terecht!Omgeving kao san road,rambuttrie road winkels in overvloed!gegroet:georgessiam.:chin:
Heel erg leuke naam van de winkel die je als referentie opgaf, Ar Mani. Misschien ligt er in de buurt nog een Ver Sace of iets dergelijks.
Ik wilde me gewoon een beetje voorbereiden, omdat we landen in Bangkok, maar wel direct zouden willen doorgaan richting Chiang Mai, maar dan nemen we even de tijd om een modelletje te kiezen en de maten te laten nemen…
sorry moderator ik ga weer off topic!Yalika,moest je eventueel vragen hebben over Chiangmai dan mag je me altijd een pmtje sturen!gegroet:georgessiam.:dag:
en ja wees welkom om nog meerdere vragen te stellen hier we helpen je inderdaad graag zoals Georges terecht opmerkt
je kan ook altijd een foto of tekening van een door jouw gewenst model meenemen dan weten ze daar ook waar je het over hebt dat is wat makkelijke uitleggen in het engels
Ok dat is nog leuker,
Kan ik eventueel een paar afbeeldingen meenemen.
BEdankt voor jullie tips
Ik krijg er echt meer en meer zin in.
We zijn twee reizende zussen die graag shoppen, en het lijkt er echt op dat we met Thailand het shoppingparadijs hebben gevonden (Avondmarkten, malls, kleermakers, …)
Ze hebben allerhande modebladen en boeken maar onze dochter had van hieruit afbeeldingen meegepakt en die hebben ze prachtig nagemaakt.
Geef ze de tijd " dus niet op 24 u " , is altijd duurder en de afwerking misschien iets minder !
Voor shopping vonden wij MBK te gek , maar neem wel een paar dagen de tijd !
je kan in thailand inderdaad heel leuk shoppen trek aan het einde van de reis een paar dagen uit hiervoor en besteed die in bangkok hier heb je het meeste aanbod/keuze en zo hoef je niet heel de vakantie met je spullen te “slepen” en als je dan aan het eind een dag of 2 hebt in bangkok dan kan je op deze eerste dag je kleding welke op maat gemaakt is nog eerst gaan passen en eventueel laten aanpassen