Mekotech AAH ik snap hem Wat je zegt van het gevoel van alles achter laten herken ik wel een klein beetje al vindt ik dat ik nog geen uitspraken kan doen nu ik hier pas 4 maanden ben. Toch mis ik nog niets van Nederland ik praat de taal met me zoontje en me vriendinnen spreek ik via het internet. Ik vindt het een heerlijke ervaring om even NIET te hoeven werken en tijd te hebben voor het simpele zoals me gezin en straks me man thuis. Nogmaals het is voor mij pas korte tijd dus weet niet hoe ik er over een aantal maanden insta maar als ze me nu een gratis ticket terug geven bedank ik
Het is heel jammer dat er zoveel van die verhalen bestaan net wat Angela schreef de meeste die hier schrijven zijn er wel mee bekend. Er is een soort vaste groep die al geruime tijd een relatie heeft en dan weet je wel een beetje wat je aan elkaar heb. Dat van leugens en bedrog is niet alleen in relaties zo dat zie je bij jou dat ze je niet betalen en iemand zijn woord hier is weinig waard of het nou om kleine of om grote dingen gaat je kan er bijna altijd vanuit gaan dat het eerder niet gebeurt dan wel. Het meest lastige vindt ik dat naar mijn zoon toe aangezien ik me tegenover hem altijd aan me woord hou en als ik dingen beloof die altijd na zal komen. Aan de andere kant is het goed voor hem een andere cultuur te leren kennen en de verschillen daarin, het is misschien moeilijker bij je eigen opvoeding standpunten te blijven maar onmogelijk is het niet, nu heb ik wel de mazzel dat mijn vriend er hetzelfde over denkt en mijn gewoontes hanteert naar onze jongen.
Moest wel glimlachen toen je schreef AL DIE VERLIEFDE MEIDEN hhahaaah ja je komt wel in een bad met vlinders